F. Alonso: situacija normalizavosi, bet dar trūksta galios

F. Alonso: situacija normalizavosi, bet dar trūksta galios
logo 2016 Liepos 16 d. 06:50, McLaren
Nuo 2015 m. sezono Fernando Alonso lenktyniauja „McLaren-Honda“ komandoje ir iki šio iš viso yra teuždirbęs vos 29 taškus ir faktiškai nė karto nebuvo priartėjęs prie „pole“ pozicijos ar vietos ant podiumo. Tačiau dukart pasaulio čempionas iki šiol išsaugo optimizmą ir labai motyvuoja britų-japonų komandą.

Neseniai buvęs F. Alonso vadybininkas Flavio Briatore pasigailėjo, kad būtent jis pastūmėjo ispanų lenktynininką pereiti į „McLaren“, bet pats Fernando nieko dėl to nekaltina.
„Aš nežinau, kodėl Flavio taip pasakė, – teigė F. Alonso. – F. Briatore yra tik vienas iš tų, kurie įtikino prisijungti prie naujo projekto su „Honda“ koncernu. Bet aš tikiuosi, kad jau kitais metais pas mus viskas klostysi normaliai ir mes Flavio pradžiuginsime. Kol kas jis itin nusivylęs mūsų komandos rezultatais, kuri įkalbinėjo prie šio projekto prisijungti ir jį.
Bet aš dėl nieko nesigailiu. Kai jūs užbaigiate kažkokį reikalą, ateina metais išsiskirti – būtent taip aš vertinu išėjimą iš „Ferrari“. Man atrodo, kad aš ten atidaviau kiek galėjau jėgų ir išėjau labai tinkamu momentu...“
Fernando liūdina tik viena: savo paskutinį pasaulio čempiono titulą jis iškovojo prieš 10 metų, o po to dar tris kartus buvo labai arti titulo, bet kiekvieną kartą pralaimėdavo finalinėse sezono lenktynėse.
„Dabar manęs netenkina, kad aš teturiu tik du titulus, bet man vis dėl to pavyko tuos du titulus laimėti, – tęsė F. Alonso. – Kai kurie pilotai negauna tokio šanso, nors ir yra labai gabūs. Per pilotų paradą aš stovėjau kartu su Nicku Hulkenbergu, kuris Austrijoje turėjo startuoti iš pirmos eilės ir tikėjosi laimėti pirmąjį savo podiumą. Jis yra neįtikėtinai talentingas lenktynininkas, todėl aš neturiu moralinės teisės per daug liūdėti, jei aš nelaimiu...“
Kartu F. Alonso, komentuodamas situaciją jų ekipoje ir bendradarbiavimą su „Honda“, sakė, kas lyginant su pirmaisiais jų bendro darbo metais, šiemet darbas vyksta kur kas logiškiau. 2016 m. „Honda“ jėgainės tapo kur kas patikimesnės ir efektyvesnės, nors „McLaren“ kol kas nepavyksta pakilti aukščiau nei 7 vieta Konstruktorių įskaitoje.
„Dabar situacija yra smarkiai geresnė, kur kas arčiau normalios. Viskas klostosi daug logiškiau, tai kur kas labiau panašu į lenktyninės komandos darbą, kai visi padaliniai funkcionuoja, atiduoda 100 proc. jėgų. O „Honda“ gamykloje Sakuroje jau dirba kur kas daugiau specialistų, – kalbėjo Fernando. – Aš atkreipčiau dėmesį į tai, kad šiemet mes kol kas panaudojome tik tiek jėgos agregatų, kiek jų išnaudojo N. Rosbergas iš „Mercedes“ – viso tik tris nuo sezono pradžios.
Žodžiu, šiemet visas kur kas logiškiau, mes jau pasiruošę kovai trasose, tuo tarpu kai praėjusiais metais šis projektas buvo visai nesubrendęs. Dabar viskas visai kitaip. Pernai mes turėjome spręsi labai daug problemų, kurioms ir galo nebuvo. Mes turėjome aiškintis su patikimumu, su daugybe smulkių apsiskaičiavimų, kuriuose mes patys padarėme, ne visi padaliniai galėjo dirbti pilna jėga, o ERS sistema trasoje duodavo labai mažą galingumą.
Šiame sezone mes jau užsiimame kur kas lokalesnių klausimų sprendimu ir jaučiame, jog net ir nedidelė modernizacija duoda apčiuopiamų rezultatų. Mes jau kovojame peletono viduryje, jau nėra taip, kad pralaimime „Sauber“ dvi sekundes, kaip buvo pernai. Šiame sezone, kai mūsų bolidas dar pagreitės 0,3-0,4 sek. rate, tai mums leis kvalifikacijoje aplenkti dar kokius 6 bolidus...
Todėl dabar nuotaikos yra kur kas optimistiškesnės, bet dar laukia daug darbo, reikia likviduoti galingumo deficitą. Pagal patikimumo lygį mes jau pavijome pagrindinius konkurentus, o pagal ERS efektyvumo lygį jau esame irgi geriausių komandų lygyje. Tačiau iki šiol mūsų jėgainei dar trūksta galios, bet ties tuo įtemptai dirbame...“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983