IRAs>> nuoroda tai super... su tokiu atsitrenkes kaktomusa graziai nuslystum:D bet man visai patiko pacioj puslapio apacioj ta miegancioji;)
IRAs>> nuoroda tai super... su tokiu atsitrenkes kaktomusa graziai nuslystum:D bet man visai patiko pacioj puslapio apacioj ta miegancioji;)
Jau galvojau ir prapuolė šitas topicas:D
Nu saitas tai tikrai geras!
Motocikliukas toks neblogai atrodantis :)
vaidazzz7>> į miegančiąją neatkreipti dėmesio sunkoka :D
vaidazzz7,vaidazzz7>> Šalia gulinti tos pačios lyties atstovė daug geriau negu nuotrauka :)
Cia ziurint kurios lyties atzvilgiu....:D
vaidazzz7>> Gal sex.orientacijos atžvilgiu ???
Matai, salia guldausi priesingos lyties atstove... O jei toj foto as atsirasciau, tai abu su ta mieganciaja butume taip pat priesingos lyties.... Ta pati lytis manes nedomina....
:D:D
ale idomiai cia...
Nepasiseke ferrari :(
Kazka pakomentuot nelabai norisi, bet tikiuosi Ferrari nesekmems ateis galas. Bus dar tu pole, bus dar graziu akimirku ir bus dar pergaliu. Sekmes!!!
Kazkaip labai keista Ferrari boksuose viskas.Gamykloje visi dirba gerai,pilotai irgi,bet viska sugadina pituose dirbantys :D
Šansų dar yra :)
Kuomet komanda vel bus vieninga.Ta prasme dirbs kaip vienas mexanizmas,gal ir pakils sansui.O dabar vien tik grazus Dominyko zodziai.Nieko daugiau.
Protingas mokosi iš svetimų klaidų, Montezmolo iš savų.
Mes Ferrari mes jega - nugalesim visada.
bytta>>:goodjob: aciu.Pagaliau vel normalu garso takeli isgirdau...jo,prisiminimai ne kokie.Na,bet tas urangutango sokis ant bolido pralinksmino vel.:D
Męs laimėsim
We are good job team, definatly;-)
:mad::mad::mad:
never miss a beat oh never miss a beat :D geras klipukas :) matosi kad puikiai padirbeta :)
na, sergu uz raudonus, bet tokias nesamones apie ta super lenkima kalbeti, tai geda
kiti butu dare ta pati, bet kam tokias nesamones kalbeti. padangos, oro maisas, tempas krites ir t.t....
kv> del akiu, siaip. Hamiltonas kai nuspaude praeitamet greicio ribotuva, irgi kazkokias nesamones apie sistemos restarta kalbejo.. :D Musiet windows višta perkraudinejo :lol:
na del akiu, bet truputi tyliau galetu daryti. nesvarbu gales kitame etape pasitaisyti.
Ė o kur čia galima pasidžiaugti puikia ferari forma? Žiūrėk - kiekviename etape kovoja tarp lyderių. Labai smagu, kad yra stipri konkurencija...
pukiuk>>A labdaros centras cia?....vaiksto visokie...:p 1_Protingas>>O man graziai atrodo Alonso altruistinis poziuris...tuom dabar dziaugiuosi.:D
pukiss>>Plugeli,ka cia veiki?Dovanu karalius numire.Nezinojai?
esu ferrario fanas ir patinka man tie du vairuotojai (visi darom klaidas nieko cia nepadarysi) jei nepilotu cempionata tai ferrariu iskaita laimesim o tai svarbu irgi
Kinijos GP..vienas blankiausiu "kokteiliuko" http://www.formula1.com/services/play_video.html :enlighten
Reiketu pasveikinti ferrari bent su komandine pergale...bet gaila kad nepasikartojo praejusiu metu scenarijus(nors ne daug truko) :(
nieko chebrute nepasiseke masai ir tiek. Tikekimes kitais metais paskutines lenktynes irgi nulems cempiona bet tik kova bus tarp ferari pilotu tad pralaimetoju nebus :D beto ir bolidai prikolnai atrodys ====> http://img233.imageshack.us/img233/8361/f2009mockupeq7.jpg lets move on
Ziuriu siais metais dar ne vieno komentaro sitoj temoj.... Gaivinam!
Sausio 22 dieną sukako 50 metų kaip žuvo pirmasis D.Britanijos Formulės 1 čempionas Michael‘is Hawthorn‘as. Jis čempionu tapo pilotuodamas „Ferrari Dino 246“.
http://www.youtube.com/watch?v=ThjMRBWDRAQ
Man keista ziureti i to meto F-1 bolidus, jie panasus i baidares ant ratu. Skaiciau straipsni apie sito piloto biografija ir karjera F-1, tai susidare ispudis, kad i lenktynes pilotai eidavo kaip i kara is kurio neretai ir nesugrizdavo. Kaip pagalvoji, ka to meto bolidu kurejai galvojo apie sauguma....
vaidazzz7, prisimink apie kuriuos laikus kalbi. Koks dar saugumas? Kaip ir daugumoj sričių, taip ir formulėj viskas gi vystėsi palaipsniui, su naujom technologijom. Nieko negamino iš anglies pluošto, monokokų struktūra buvo visai kita. Dabar viskas daroma taip, kad kokpitas liktų kuo sveikesnis po smūgių, o tais laikais jie buvo ypač atviri ir t.t. Ką jau kalbėti apie pačios trasos saugumą.. Šieno kūgiai juosdavo jas, o kai kur iš vis miškeliai šalia trasos..
ace>>> sutinku su tavim, viskas vystesi ir vystosi palaipsniui. As ir nekalbu apie anglies pluosta, monokoka ir pan. Aisku tuo metu ir mastymas buvo kitoks, bet mastant logiskai: yra lenktynes, yra greitis, bus ir avariju.... Su tokia "baidare ant ratu" verciantis, pirmas atramos taskas yra vairuotojo galva....kazkoki lanka is vamzdzio gal ir butu buve neprosal primontuot.....
Idomia naujiena perskaiciau: Ferrari sumaste montuoti akumuliatorius priekiniame bolido sparne. Tokiu atveju aukstos itampos kabeliai eis per visa bolida. Mano supratimu jie eis po apacia. Kazin saugiai jausis KR ir FM sededami ant laidu....nepacirskins kai kuriu organu jiem ten:D
sparne? :D tu tuom isitikines? :D
Morrison'as>>> is pradziu kai perskaiciau irgi nelabai patikejau.....keistai idomus sprendimas.... Ferrari taip bando isspresti balasto paskirstymo problemas... Bet jei lenktyniu metu nulauziamas sparnas, tai KERS ir neveiks....
taigi nosyje, kokiam dar sparne...
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |