„Ferrari“ kartoja: kitų metų bolidas nustebins

„Ferrari“ kartoja: kitų metų bolidas nustebins
logo 2011 Spalio 04 d. 15:16, Ferrari
Vyriausiasis „Ferrari“ bolidų kūrėjas Nicolas Tombazis pareiškė, kad kitų metų modeliais yra kuriamas laikantis agresyvaus požiūrio ir išsiskirs drąsesniais techniniais sprendimais nei ankstesni italų ekipos kūriniai.
Agresyvesnis požiūris ir kitoks vėjo tunelio naudojimas
„Kai pristatysime bolidą ir kovosime keleriose pirmosiose sezono lenktynėse, tikiuosi, rezultatai kalbės patys už save“, - oficialioje komandos interneto svetainėje cituojamas specialistas.
„Agresyvesnio požiūrio ėmėmės išnagrinėję kelerių pastarųjų metų nesėkmes. Supratome, kad buvome šiek tiek per konservatyvūs ir pernelyg aklai laikėmės tam tikrų dogmų.“
„Taigi, kurdami kitų metų bolidą, sankcionavome daug agresyvesnį požiūrį aerodinamikos srityje, kas pareikalavo daug glaudesnio darbo su bolido struktūrą atsakingais specialistais. Tai šiek tiek apsunkina kitų automobilio sričių kūrimą, tačiau suteikia daugiau laisvės aerodinamikos tobulinimui“, - aiškino inžinierius.
„Kitas naujo požiūrio elementas – vėjo tunelio panaudojimo būdai. Jame ne tik tobuliname ir optimizuojame jau turimus elementus, tačiau kiekvieną kartą naudodami vėjo tunelį išmėginame ir kažką naujo, kas kartais nepasiteisina, tačiau kartais duoda įdomių rezultatų.“
„Šiuo metu užbaiginėjame pagrindinius elementus – didžiausias dalis, kurias pagaminti reikia daugiausiai laiko. Tai važiuoklė, pagrindinė bolido struktūra ir pavarų dėžė. Kai kurios šių dalių jau gaminamos, kitos baigiamos projektuoti.“
„Esame aerodinamikos kūrimo proceso viduryje. Galima sąžiningai pasakyti, kad dabar esame visiškai susikoncentravę į naująjį bolidą.“
Dabartinis bolidas – bazė eksperimentams likusiose lenktynėse
Koncentracija į kitų metų bolidą toli gražu nereiškia, kad dabartinis „Ferrari“ F-1 automobilis nesulauks patobulinimų – „150º Italia“ bus naudojamas kaip bazė eksperimentams.
„Techniką reglamentuojančios taisyklės nėra smarkiai keičiamos, pagrindiniai dalykai lieka stabilūs, išskyrus išmetimo sistemą supančią sritį. Taigi, tam tikri „150 Italia“ elementai yra aktualūs ir ruošiantis kitiems metams. Taigi, turėdami tai galvoje, eksperimentuosime likusiose lenktynėse“, - pasakojo N. Tombazis.
„Pavyzdžiui, galime išmėginti naują priekinį sparną, atspindintį kitokį veikimo prasme požiūrį. Taip galime pamėginti iškart kažką sužinoti. Akivaizdu, kad kartu tikimės, kad taip likusiose lenktynėse pagerinsime ir dabartinį bolidą.“
„Iš to, ką darėme iki šiol, galime pasimokyti ir išmetimo srityje, nes bet kokia detali studija yra naudinga.“
Kitokia ir stebinanti išvaizda
Pabaigai, specialistas atskleidė, kad naujasis „Ferrari“ bolidas ir vizualiai ženkliai skirsis nuo dabartinio, o jį pirmą kartą išvydęs komandos vadovas Stefano Domenicali buvo išties nustebintas.
„Manau, kad vizualiai naujasis bolidas gana ženkliai skiriasi nuo pirmtako. Jei jis tikrai atrodo stebinančiai, kaip pamanė pirmą kartą jį pamatęs Stefano Domenicali, tuomet tikiuosi, kad tokie pat stebinantys bus ir juo pasiekti rezultatai.“
„Mes iškėlėme sau ambicingus tikslus ir ketiname juos įgyvendinti, todėl šiuo atžvilgiu esu nusiteikęs gana optimistiškai“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983