„
Ferrari“ komanda patvirtino modifikavusi praėjusiose lenktynėse Indijoje keistai tiesiųjų pabaigoje vibravusį bolido priekinį sparną.
Ekipos teigimu, itin stiprų šio aerodinaminio elemento virpėjimą Felipe Massos bolido atveju lėmė kokybės kontrolės problemos, o ne lanksčių kompozicinių medžiagų naudojimo eksperimentai, kaip spėjo kai kurie specialistai.
Naujasis priekinis sparnas pirmą kartą buvo panaudotas Korėjos GP lenktynių savaitgalio metu viename italų automobilyje, o Indijos GP etape buvo sumontuotas ant abiejų bolidų. Tiesa, pastebimai vibravo tik F. Massos vairuojamo dalis.
"Ferrari“ neslepia, kad naujojo priekinio sparno, ruošiamo 2012 m. sezonui, formas įkvėpė ir „
Red Bull“ naudojami sprendimai. Ekipa atvirai pripažįsta, kad dar tik bando perprasti tokios konstrukcijos veikimo subtilybes.
"Mums tai labai įdomi naujovė, nes ji pakeičia bolido charakteristikas. Išsiaiškinti, kaip iš jo išspausti maksimumą, yra įdomus iššūkis, tačiau tai jau dabar teigiamai paveikė mūsų pajėgumą", - pažymėjo „Ferrari“ technikos direktorius Patas Fry'us.
Modifikuotą naująjį priekinį sparną šį savaitgalį Abu Dabyje naudos abu „Ferrari“ lenktynininkai: ir Fernando Alonso, ir F. Massa.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).