FIA atskleidė daugiau informacijos apie J. Bianchi avariją

FIA atskleidė daugiau informacijos apie J. Bianchi avariją
logo 2014 Spalio 10 d. 21:40, Marussia
Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) atstovai šiandien Sočyje (Rusija) vykusios konferencijos metu atskleidė daugiau detalių apie avariją, kurios metu sunkią galvos traumą patyrė „Marussia“ pilotas Jules Bianchi.
Lenktynių direktorius Charlie Whitingas rodydamas video medžiagą detaliau nupasakojo kas įvyko Japonijos GP metu, prieš avariją patiriant minėtajam prancūzui.
„Trasoje buvo sausesnė linija, kuria važiavo daugelis pilotų. Lietui sustiprėjus, šiek tiek vandens pateko į tą liniją. Dėl to tame posūkyje bolidai pradėjo išvažiuoti šiek tiek per plačiai. Adrianas išvažiavo į šlapesnę trasos dalį ir prarado bolido kontrolę“, – pasakojo lenktynių direktorius C. Whitingas.
„Jis užvažiavo ant šalpesnės dalies, tuo metu važiuodamas paskui Jules Bianchį. Išvažiavęs ant tos šlapesnės dalies jis nebesuvaldė bolido ir apsisuko.“
„Jules atveju nutiko panašiai. Jis taip pat išvažiavo į šlapesnę trasos dalį. Tačiau esminis skirtumas – jis neapsisuko taip, kaip tai padarė Adrianas. Jis bandė toliau suvaldyti bolidą ir išlėkė iš trasos kitokia trajektorija.“
J. Bianchi bolidas lėkdamas dideliu greičiu trenkėsi į traktorių, kuris tuo metu bandė pašalinti apgadintą A. Sutilo automobilį. Telemetrijos duomenys rodo, kad smūgis įvyko bolidui lekiant 132 mylių per valandą greičiu (212,430 km/h). C. Whitingo teigimu, kol kas nėra aišku koks tiksliai buvo greitis prieš susidurimą.
„Kol kas dar per anksti apie tai kalbėti. Informacija apie bolido greitį, lenkianti per žvyro zoną, nėra itin tiksli. Šiuo atveju derėtų pasikliauti GPS pateikiamais duomenimis.“
„Kol nėra baigtas detalus tyrimas, apie greitį nereiktų kalbėti. Dabar tikrai nederėtų pasakyti tam tikro skaičiaus, o po to pareikšti, kad jis nebuvo tikslus.“
Anot C. Whitingo, jei J. Bianchi nebūtų kliudęs traktoriaus, smūgis į apsaugos sieną būtų buvęs didžiulis ir traumų nebūtų pavykę išvengti.
„Vertinant tai kokiu greičiu bolidas atlėkė, manau, kad automobilis būtų pramušęs tris padangų juostas bei atitvarą. Būt nutikę kažkas panašaus į tai, ką mes matėme 2008 m. Barselonoje, kuomet avariją patyrė Heikki Kovalainenas. Pasakyti kokios tiksliai būtų buvusios pasekmės dabar yra tikrai sunku.“
C. Whitingas taip pat atmetė versiją, jog J. Bianchi galėjo patirti avariją dėl bolido techninio gedimo.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983