FIA sugriežtino klientams tiekiamų jėgainių kokybę, kad būtų išsklaidytos abejonės dėl to, kad gamyklinės ir klientų komandos gali naudoti jėgos agregatus skirtingais režimais.
Pagal dabar galiojantį Sportinio reglamento 4 punktą, „visi gamintojų tiekiami jėgos agregatai turi būti fiziškai identiški“. Tačiau FIA įtarė, kad gamyklinės komandos galėjo naudoti specialius režimus, pavyzdžiui, kvalifikacijoje, prie kurių klientai neturėjo priėjimo.
Techninėje direktyvoje, išsiuntinėtoje komandos sausio mėnesį, sakoma, kad FIA turi pagrindo manyti, kad gamintojų tiekiamos jėgainės galėjo nebūti vienodos visais aspektais, kaip to reikalauja taisyklės.
„Tuo metu kai techniškai motorai buvo vienodi visoms komandoms, kai kurie varikliai galėjo dirbti kitaip nei to paties gamintojo kitos jėgainės, - sakoma FIA direktyvoje. –Todėl mes manome, kad vieno ir to paties tiekėjo motorai turi būti identiški ir dirbti vienodu būdu.
Turint galvoje tai, mes laukiame, kad vieno gamintojo jėgainės bus:
Galima išimtis, kad klientų komandos gali dirbti ir su kitų tiekėjų alyvomis bei degalais.
Pastaruosius dvejus metus „Ferrari“ buvusi gavusi leidimą tiekti dviejų skirtingų specifikacijų variklius: „Toro Rosso“ 2016 m. ir „Sauber“ 2017 m. naudojo pernai metų specifikacijos jėgaines. Tačiau šiais metais visos komandos naudos naujausios specifikacijos aktualius jėgos agregatus.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |