FIA neatsisakys naujojo F-1 variklių formato, grąžins bandymus

FIA neatsisakys naujojo F-1 variklių formato, grąžins bandymus
logo 2011 Gegužės 08 d. 13:59, Ferrari
Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) prezidentas Jeanas Todtas atmetė galimybę atsisakyti planų nuo 2013 m. „Formulėje-1“ įvesti naują variklių standartą, bet pažadėjo sugrąžinti bandymus sezono metu.
Naujam formatui pritarė „Ferrari“ ir B. Ecclestone'as
Kalbėdamas apie būsimąjį variklių formatą – 1,6 l 4 cilindrų su turbokompresoriais vietoje dabartinių 2,4 l 8 cilindrų – funkcionierius pažymėjo, kad jam pritarė visi „Formulės-1“ suinteresuotieji asmenys, įskaitant ir „Ferrari“ bei komercijos teisių valdytojas atstovaujantį Bernie Ecclestone'ą.
„Niekas nepasikeitė. Kaip jau buvo skelbta, nuo 2013-ųjų bus įvestos naujos variklių taisyklės. Tai visiškai nesusiję su komercijos teisių valdytojais“, - Turkijoje surengtoje spaudos konferencijoje sakė J. Todtas.
„Tam vienbalsiai pritarė WMSC (Pasaulio autosporto taryba – red. past.), kurioje tarp 26 narių 2 atstovauja „Formulės-1“ pasaulį: vienas seniausios komandos, šiuo atveju „Ferrari“, atstovas ir kitas, atstovaujantis komercijos teisių valdytojus, tai yra Bernie Ecclestone'as“, - pasakojo prancūzas.
„Dar kartą kartoju – tam buvo pritarta vienbalsiai. Taigi, nuo 2013-ųjų bus įvesti nauji varikliai“, - pridūrė jis.
J. Todtas patvirtino, kad po dviejų savaičių FIA surengs susitikimą su variklių gamintojais, tačiau pažymėjo, kad jo metu bus aptarta tik pažanga kuriant naujuosius agregatus, o ne galimybės atšaukti naujo formato įvedimo planus.
Bandymų draudimas – kvailystė
Federacijos prezidentas išreiškė savo nuomonę kitu – bandymų sezono metu draudimo – klausimu. Jis dabartinę tvarką pavadino nesėkminga ir pažymėjo sieksiantis jos pakeitimo jau kitame sezone, o nepavykus – įvesiantis vienašališkus pakeitimus nuo 2013 m.
„Man sprendimas atsisakyti bandymų sezono metu atrodo kvailas“, - pareiškė J. Todtas.
„Praeityje buvo beprotiška situacija, kai komandos bandydavo techniką neribotai, tačiau perėjimas nuo neribotų bandymų prie visiško jų draudimo nėra teisinga priemonė. Taip nesuteikiama galimybė savo jėgas išmėginti jauniems lenktynininkams, atimama proga jauniems įgyti patirties „Formulėje-1“. Pasistengsiu, kad ateityje tai būtų pakeista.“
„Prie neribotų bandymų grįžti negalime, tačiau dabar komandos gamyklose turi simuliavimo techniką, tad didžiosios ekipos taip tikrai nieko nesutaupo. Taigi, mes sieksime kuo greičiau sugrąžinti kelias bandymų dienas sezono metu, tačiau tai darysime laikydamiesi taisyklių“, - dėstė FIA prezidentas.
„Būčiau tai pakeitęs jau 2011-iesiems, tačiau negalėjome to įvesti vadovaudamiesi saugumo sumetimais. Taigi, tai bus padaryta prieš 2012-uosius, jei idėja bus pakankamai palaikome. Jei ne, tuomet galėsime tai vienašališkai įgyvendinti 2013-aisiais.“
„Taigi, vėliausiai tai įvyks 2013-aisiais, tačiau reikia tikėtis, kad žmonės sutiks su keliomis bandymų dienomis sezono metu jau kitiems metams“, - pridūrė jis.
2011 m. taisyklių naujovės – sėkmingos
Pabaigai, J. Todtas pasidžiaugė gerais šiemet įvestų naujovių – KERS, reguliuojamo galinio sparno DRS ir „Pirelli“ padangų – rezultatais. Prancūzo nuomone, tai tikrai padidino „Formulės-1“ lenktynių įdomumą.
FIA vadovas išskyrė naujuosius padangų gamintojus „Pirelli“ ir padėkojo jiems už drąsius sprendimus.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983