Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) pareiškė, jog „Pirelli“ gali imtis tik nedidelių pokyčių siekiant užtikrinti geresnį pilotų saugumą.
Kaip praneša britų „Autosport“, italų kompanijai buvo leista imtis tam tikrų priemonių, jog ateityje būtų išvengta incidentų, kuomet sprogsta viena iš bolidų padangų. Tokių situacijų šiemet jau pasitaikė ne viena.
Įdomu tai, jog FIA pareiškė netoleruosianti „Pirelli“ veiksmų, kurie prailgintų padangų ilgaamžiškumą ir sumažintų sustojimų skaičių lenktynių metu. Taigi, didesnių permainų laukusios „
Red Bull“ ir „Mercedes“ komandos greičiausiai taip ir nepajus situacijos pagerėjimo bei turės savo problemas, susijusias su italų produkcija, spręsti kitais būdais.
Federacija savo poziciją grindžia F-1 techniniame reglamente esančiu 12.6.3 straipsniu, kuriame rašoma, jog padangų specifikacijos turi būti patvirtintos FIA ne vėliau nei iki praėjusio sezono rugsėjo 1 d. Po to padangų specifikacijos negali būti keičiamos negavus visų komandų sutikimo. Rimtų pokyčių galima imtis tik tuo atveju, jei padangos kelią nerimą dėl saugumo.
Techniniame reglamente taip pat rašoma, jog padangas galima keisti dar ir tuo atveju, jei jos pripažįstamos technologiškai netinkamomis. FIA nemano, jog dėl didelio sustojimų skaičiaus bei greito padangų nusidėvėjimo galima „Pirelli“ produkciją pripažinti netinkama.
„FIA ir „Pirelli“ kalbasi apie incidentus su padangomis ir svarsto, kokių priemonių reikia imtis, kad ateityje jų būtų išvengta. Apie greitą padangų nusidėvėjimą ar sustojimų skaičių nėra diskutuojama“, – sakė FIA atstovas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).