Penktadienį antroji treniruočių sesija buvo sustabdyta raudonomis vėliavomis po to, kai sprogo Nico Rosbergo bolido galinė dešinioji padanga, tačiau dar iki to F-1 lenktynių direktorius Charlie Whitingas išleido direktyvą su reikalavimu vadovautis „Pirelli“ rekomendacijų dėl oro slėgio padangose.
Šią direktyvą komandos gavo dar savaitės pradžioje, kad būtų išvengta galimų problemų su varžybų saugumu. Kol kas nenustatytos tikros priežastys, dėl ko sprogo padanga – „Mercedes“ ekipos technikos direktorius Paddy Lowe sako, kad su tokiu atveju jis susidūrė pirmą kartą. Be to, neįrodyta, kad ant N. Rosbergo bolido buvo nesilaikyta slėgio padangose rekomendacijų – „Pirelli“ tęsia incidento tyrimą, tačiau jau pirmosios treniruotės padangų gamintojai įtarė, kad panašios problemos gali iškilti, o antroje sesijoje asfalto dangos temperatūra dar labiau padidėjo.
Viso Belgijos GP etapo metu
FIA atidžiai seks, ar visos komandos laikosi „Pirelli“ rekomendacijų dėl oro slėgio, taip pat tikrinimai bus surengti ir kituose etapuose, kol ši FIA direktyva nebus atšaukta.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).