Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) tiekėjai net ketvirtajame šių metų „Formulės-1“ čempionato etape nesugebėjo užtikrinti ryšio su trasoje važiuojančiais bolidais sistemos veikimo.
Dėl šios priežasties, kaip ir ankstesnėse šių metų lenktynėse, taip ir šiandien neveiks boliduose ant vairų įrengti geltonos, mėlynos ir raudonos spalvos įspėjamieji signalai bei per atstumą negalės būti išjungta DRS sistema.
Spalvotų šviesų signalai vaire atkartoja trasoje vėliavomis ir šviesoforais rodomus įspėjimus, kuriais sportininkams dabar ir tenka pasikliauti. Pavyzdžiui, įjungta mėlyna šviesa reiškia, kad sportininkas turi praleisti iš paskos važiuojantį ir ratu jį bandantį aplenkti lyderį.
Negalėjimas per atstumą išjungti DRS sistemos reikš, kad šie įtaisai lenktynininkams bus prieinami visą laiką nuo trečiojo varžybų rato, net jei įtaiso naudojimo zonoje bus mosuojama geltonomis vėliavomis, sąlygos trasoje nebus tinkamos jų naudojimui ar pasirodys saugos automobilis. Tokiais atvejais komandos bus informuotos apie DRS naudojimo draudimą ir turės atitinkami įspėti savo lenktynininkus.
Praėjusiame „Formulės-1“ čempionato etape Malaizijoje dėl to jau kilo tikra sumaištis, kai po lenktynių net aštuoni sportininkai buvo svarstomi dėl DRS naudojimo geltonų vėliavų rodymo zonose. Pilotai galų gale, atsižvelgus į visas aplinkybes, įskaitant ir FIA sistemų veikimo sutrikimą, nubausti nebuvo.
Kitiems DRS įtaiso veikimo aspektams šis technikos veikimo sutrikimas įtakos neturės – sistema automatiškai bus galima naudotis tik tuo atveju, jei nustatytose trasos vietose persekiotojas nuo bandomo aplenkti sportininko bus atsilikęs mažiau nei viena sekunde.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).