FIA smulkiau išaiškino radijo ryšio apribojimus

FIA smulkiau išaiškino radijo ryšio apribojimus
logo 2016 Liepos 22 d. 06:55, Red Bull/Getty Images
Po radijo ryšio apribojimų problemų bei baudos, kurią gavo Nico Rosbergas už jo inžinieriaus instrukcijas pavarų dėžės naudojimo klausimu, FIA lenktynių direktorius Charlie Whitingas prieš varžybas Vengrijoje išsiuntinėjo komandoms naują direktyvą, kuri patikslino radijo ryšio apribojimus.
Vieni ribojimai yra palengvinti, o kiti – sugriežtinti. Pakeistos ir sąlygos, prie kurių šie apribojimai bus taikomi.
Buvo: Visada, kai mašina yra ne boksuose, variklis užvestas ir pilotas yra kokpite (išskyrus momentą, kai bolidas yra techninio aptarnavimo juostoje lenktynių dieną iki ar tarp formavimo ratų). Įskaitant ir įvažiavimo į boksus ratus.
Tapo: Visada, kai mašina yra ne boksuose, variklis užvestas ir pilotas yra kokpite (išskyrus sugrįžimo į boksus ratą po lenktynių, kai pilotas jau kirto finišo liniją).
Dabar, jei pilotui iškiltų techninių problemų, kurios privestų iki mašinos pasitraukimo iš lenktynių, komanda tegalės pilotui tik pranešti, kad jam būtina sugrįžti į boksus.
Buvo: Pranešimai pilotui yra galimi tik tada, kai bolidas yra kritinės būklės, kai kurio nors komponento ar sistemos gedimas yra neišvengiamas.
Tapo: Iškilus bet kokiai problemai su mašina, bet koks pranešimas apie tai pilotui turi būti tik įsakymas sugrįžti į boksus bolidą suremontuoti arba pasitraukti iš lenktynių.
Buvo: Informacija apie bolido pažeidimus.
Tapo: Informacija apie bolido kėbulo detalių pažeidimus.
Buvo: Rekomendacijos pilotui apie tam tikro režimo pasirinkimą gali būti perduotos tik tam, kad būtų sušvelnintos pasekmės dėl informacijos praradimo iš kurio nors jutiklio, sensoriaus ar kontrolerio. Remiantis paragrafu 8.2.4 nauji nustatymai negali padaryti bolido efektyvesniu nei tai buvo iki gedimo.
Tapo: Rekomendacijos pilotui apie režimo pasirinkimą gali būtų suteiktos tik tam, kad nebūtų prarasta informacija iš kurio nors jutiklio, sensoriaus ar kontrolerio, kurių gedimas nebuvo aptiktas ir apdorotas bolido programine įranga. Komanda, suteikusi pilotui tokias rekomendacijas, privalo FIA atstovus įtikinti, jog tai neturėjo įtakos bolido efektyvumui ir jis nepadidėjo lyginant su prieš tai buvusiu mašinos funkcionalumu.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983