FIA paskelbė naujausias „Formulės-1“ Sportinio reglamento pataisas. Be abribojimų, kurie liečia
pilotų šalmus bei jų numerius, sumažintas priešsezoninių bandymų skaičius ir išaiškintos sąlygos dėl jėgos agregatų skaičiaus panaudojimo per sezoną.
Motyvuodama išlaidų taupymu,
FIA nuo 2016 metų sumažino priešsezoninių bandymų kiekį nuo trijų iki dviejų keturių dienų sesijų. Komandos tuo, žinoma, nepatenkintos, kadangi dar didesnę dalį pasiruošimo naujam sezonui laiko reikės praleisti dirbant su simuliatoriumi, aerodinaminiame vamzdyje ir naudojant hidrodinamikos skaičiavimo (CFD) technologijas, nors ir pastarosioms yra taikomi kai kurie apribojimai.
Be to, FIA komandoms panaikino viltį per sezoną gauti teisę naudoti daugiau kaip 4 jėgos agregatų komplektus. Šią viltį komandoms buvo suteikęs
Bernie Ecclestone, kuris F-1 kalendorių buvo padidinęs iki 20 etapų, įtraukdamas ir Pietų Korėjos etapą. Dabar Sportinio reglamento 28.4 punktas sako, kad galimybė sezono metu panaudoti penkias jėgaines vietoje keturių atsiranda tik su sąlyga, jei F-1 varžybų kalendoriuje pirmojo etapo dieną bus 20 ar daugiau lenktynių. Išeitų, kad šiemet panaudoti 5 variklių nėra jokios galimybės, kadangi Korėjos etapas iš kalendoriaus buvo išbrauktas anksčiau, dar prieš prasidedant sezonui.
Dar vienas Sportinio reglamento pakeitimas yra susijęs su „Stop&Go“ 5 ir 10 sekundžių baudomis. Išaiškinta, kad šios baudos (kurias pilotas atlieka planinio susitojimo metu ir mechanikai gali aptarnauto bolidą tik praėjus baudos laikui) turi būti atliekamos kito sustojimo boksuose metu po baudos paskelbimo. Jei trasoje galioja „Virtualaus saugos automobilio“ (VSC) režimas, atlikti baudos negalima, kadangi sankcijų efektas bus mažesnis, nes tuo metu viso peletono važiavimo greitis yra mažesnis. Todėl baudą galima atilikti tik po lenktynių atnaujinimo signalo.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).