Šiandien vakare tarptautinė automobilių federacija (
FIA) informavo F-1 ekipas apie tai, jog savaitgalį Belgijoje vyksiančių varžybų metu bus draudžiama naudotis DRS sistema „Eau Rouge“ posūkyje.
Kiek anksčiau keletas „Formulės-1“ pilotų buvo išreiškę nerimą dėl to, jog naudojantis minėtąja sistema garsiajame posūkyje gali įvykti nemalonių incidentų ir kilti grėsmė sportininkų saugumui.
Antroji priežastis į kurią taip pat atsižvelgė FIA buvo ta, jog pilotai „Eau Rouge“ posūkį nestabdydami įveikia didžiuliu greičiu. Taigi, lenktynininkui nenuspaudus stabdžių pedalo, bolide įmontuota speciali sistema nesustabdytų DRS veikimo ir viena iš galinio sparno plokščių nebūtų nuleista.
Įvertinus pilotų pasisakymus bei galimą grėsmę saugumui, tarptautinė automobilių federacija informavo komandas, jog laisvųjų treniruočių bei kvalifikacijos metu bus draudžiama naudotis DRS sistema „Eau Rouge“ posūkyje.
Iki šiol FIA pilotams naudotis minėtąja sistema buvo uždraudusi tik vienoje vietoje – Monake, išvažiuojant iš tunelio.
Dar prieš federacijai priimant sprendimą, Vitantonio Liuzzi teigė manantis, jog naudojant DRS „Eau Rouge“ posūkyje, sistema nesukeltų didelės grėsmės saugumui.
„Naudojant DRS mums tai būtų važiavimas ant ribos. Monake situacija buvo visai kitokia. Tunelyje pilotai kartais lekia greta vienas kito, tad avarijos metu galėjome sulaukti itin nemalonių pasekmių“, - kalbėjo HRT pilotas.
„Eau Rouge posūkyje situacija kitokia. Čia atvira erdvė, nėra jokio stogo, pilonų. Tad blogiausiu atveju galėtume išvysti paprastą avariją. Monake situacija buvo sudėtingesnė, todėl šį kartą FIA manau nesunkiai priims sprendimą. Kad ir kaip bebūtų, man patinka iššūkiai“, - pridūrė V. Liuzzi.
FIA taip pat patvirtino, jog Belgijos GP metu DRS zona prasidės išvažiavus iš „Raidillon“ posūkio ir tęsis iki pat „Les Combes“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).