Šią savaitę bandymuose „Virgin“ bolidą kamavęs hidraulikos skysčio nuotėkis sujaukė komandos treniruočių planus. Ekipa kitą savaitę skirs ne greičio paieškoms, o tolimesniam patikimumo gerinimui.
Tokią informaciją atskleidęs „Virgin“ technikos vadovas Nickas Wirthas tuo pačiu pažymėjo, kad ekipa yra patenkinta savo bolido potencialu, ir užtikrino, jog visi ratų įveikimo laikai bandymuose buvo pasiekti sportininkams vairuojant pilną degalų automobilį.
„Ši savaitė buvo tikrai ugdanti valią. Nepaisant visų mūsų pastangų išspręsti mūsų bandymus sujaukusią hidraulikos problemą, tai buvo tiesiog neįmanoma su dalimis, kurias turėjome vietoje“, - pasakojo N. Wirthas.
„Konkreti problema buvo hidraulikos skysčio nuotėkis, dėl ko mes kiekviename važiavime galėjome įveikti tik ribotą ratų skaičių. Todėl laukiame atnaujintų dalių bandymams Barselonoje, kurios, tikimės, pilnai išspręs šią problemą.“
„Atsižvelgdami į tai, dabar ir toliau visą dėmesį skirsime patikimumo gerinimui, nors ir planavome pradėti Bahreinui skirtų aerodinamikos atnaujinimų bandymus. Planų peržiūrėjimas reiškia, kad kovinę aerodinamiką atsivešime tik į pirmąsias lenktynes“, - atskleidė specialistas.
„Iš teigiamos pusės, nepaisant šių problemų, mes atlikome daug gero darbo besiruošdami dalyvavimui lenktynėse. Esame patenkinti bolido potencialu jo beveik nederinus ir netobulinus bei atsižvelgdami į tai, kad nuolat važiavome su nemažu kuro kiekiu.“
„Pabrėžiu, nei vieno rato įveikimo laiko nepasiekėme važiuodami su bent kiek artimu kvalifikacijai kuro kiekiu, todėl neleidžiame susierzinimui vienoje srityje užgožti fakto, kad apskritai vystymo programą pradėjome teigiamai“, - pridūrė jis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).