Jei „Formulėje-1“ negaliotų variklių tobulinimui skirtų taškų sistema, „
Honda“ turėtų ne ką prastesnę jėgainę nei „
Ferrari“. Tokia yra japonų gamintojo atstovų nuomonė.
Nors „Honda“ ir patobulėjo, ji vis dar negali konkuruoti su F-1 stipriausiais. Gamintojo variklius naudojanti „McLaren“ po penkių etapų konkstruktorių įskaitoje užima aštuntą vietą tarp vienuolikos komandų.
Šiemet kiekvienam gamintojui buvo skirta po 32 taškus, kuriuos galima panaudoti tobulinant savo sukurtas jėgaines. Kitais metais šios sistemos bus visiškai atsisakyta.
„Honda“ vadovo Yusuke Hasegawa teigimu, variklių tobulinimui skirta taškų sistema trukdo gamintojui pasivyti varžovus.
„Kalbant iš techninės pusės, negaliu pasakyti tikslių skaičių, bet mūsų sukurti varikliai yra ne ką prastesni nei „Ferrari“. Tačiau šiuo metu mes negalime pilnai atskleisti potencialo ir pasiekti to paties lygio“, – pasakojo Y. Hasegawa.
„Jei nebūtų tobulinimui skirtos taškų sistemos, tokiu atveju galėtume naudoti daugiau atnaujinimų. Taip galėtume pasiekti tą patį lygį. Tačiau dabar, kad pasiektume tą lygį, mums reikia panaudoti 40-50 tobulinimui skirtų taškų. Štai kodėl turime palaukti ir gerai pagalvoti prieš nusprendžiant, kurie patobulinimai padės mums žengti didesnį žingsnį į priekį.“
Y. Hasegawa teigimu, jei tobulinimui skirtų taškų sistemos F-1 būtų atsisakiusi šiemet, „Honda“ būtų ne kartą atnaujinusi savo jėgainę.
Prasidėjus sezonui, visi gamintojai išskyrus „Honda“ panaudojo bent vieną variklių tobulinimui skirtą tašką.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).