„
Honda“ autosporto vadovas Yasuhisa Arai mano, kad japonų sukurtas variklis yra 25 AG galingesnis nei „Renault“ motoras, tačiau 40-50 AG nusileidžia „Mercedes“ jėgainei.
Japonų gamintojui iki šiol sunkiai sekasi konkuruoti su varžovais lenktynių trasose. O Belgijoje vykusių varžybų metu naudotas patobulintas „Honda“ variklis taip pat nepadėjo „
McLaren“ komandai labiau pasistūmėti į priekį.
„Kalbant apie vidaus degimo variklį, mes vis dar nepasivijome „Ferrari“, – sakė Y. Arai, kurio teigimu „Honda“ variklis yra 30 AG silpnesnis nei italų motoras.
„Mūsų variklis yra 40-50 AG silpnesnis nei „Mercedes“, tačiau apie 25 AG galingesnis nei „Renault“. Taigi, mūsų motoras yra šiek tiek silpnesnis nei „Ferrari“, tačiau daug geresnis nei „Renault“. O „Mercedes“ toliau išlieka toli priekyje. Tačiau antroje pusėje darysime viską ką galime, kad pasivytume pirmaujančias dvi ekipas.“
„Tai padaryti gali būti sunku, kadangi jų varikliai yra geri ir pasižymi geru patikimumu. Tačiau iki sezono galo norėčiau, kad kiek įmanoma labiau prie jų priartėtume.“
„Pats paketas yra labai nedidelis. Žinoma, norėtume jį padaryti didesnį, tačiau kompaktiškesnis variantas yra geriau. Turime problemų su jo dydžiu.“
„Jokių didesnių pokyčių iš „McLaren“ nereikalausime, paketo dydis ir toliau išliks toks, koks jis yra dabar. Mes tiesiog stengsimės jį patobulinti.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).