„Honda“ mechanikos vadovas Yusuke Hasegawa pagaliau sugalvojo pasiteisinimą. Po agonijos pilnos pirmos sezono dalies „McLaren“ ekipai, Y. Hasegawa atskleidė, kad jie neturėjo užtektinai laiko sukurti gerą variklį.
„Honda“ variklius naudojanti „McLaren“ negali pasigirti dideliu greičiu trasoje ir taip pat yra kamuojama nesibaigiančio nepatikimumo. Tiesa, „Honda“ ir toliau planuoja naudoti tokį patį variklio tipą ir kitais metais.
„Atsižvelgiant į visą projektą – mes jį nuvertinome. Mums prireikė daugiau laiko viską stabilizuoti. Suprantame, kad tai buvo procesas, kurį turėjome įveikti ir jis buvo labai sudėtingas. Galvojome, kad turime pakankamai laiko viską paruošti, todėl pradėjome visą darbą gegužę, bet metai laiko yra per mažai“, - kalbėjo Y. Hasegawa.
„Teoriškai kalbant, tai mes jau atlikome kelis gerus žingsnius. Mes esame viduryje tikslo, kurį sau kėlėme. Tačiau dar trūksta nemažai žingsnių, kad pavytume geriausias komandas“, - pridėjo „Honda“ mechanikos vadovas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |