J. Allenas apie galimus persistumdymus pilotų rinkoje

J. Allenas apie galimus persistumdymus pilotų rinkoje
logo 2015 Liepos 18 d. 06:55, LAT Photographic
Vakar Italijos spaudoje pasirodė informacija apie tai, kad „Ferrari“ pasirašė kontraktą su Valtteri Bottu kitam sezonui. Tačiau po kelių valandų šią informaciją paneigė tiek pati komanda, tiek ir V. Botto vadybininkas. Gerai informuotas britų žurnalistas Jamesas Allenas išanalizavo, ką galėtų reikšti panaši informacija...
„Penktadienio rytą Italijoje pasirodė informacija, kad „Ferrari“ atliko keitimą futbolo principu ir iš „Williams“ išpirko V. Botto kontraktą 2016 metams. Pagal „Corriere della Sera“ informaciją, italai už perėjimą „Williams“ komandai paklojo 12 mln. eurų, kurie papildys britų ekipos biudžetą. Ši naujiena atsirado negatyviame fone, kai „Ferrari“ vadovybė kritikuoja dabartinį komandos narį Kimį Raikkoneną. Išeitų, kad „Ferrari“ ypatinga sutarties sąlyga apie kontrakto su Kimiu pratęsimu nepasinaudojo. Beje, ši sutarties išlyga galioja tik iki liepos 31 dienos.
Gandai apie tai, kad K. Raikkoneną pakeis V. Bottas sklando jau keli mėnesiai. „Ferrari“ gerai įvertino šio jaunojo suomio gerąsias savybes Felipes Massos pasirodymų fone, su kurio veikla „Ferrari“ yra puikiai pažįstami. Todėl Valtteri yra labai logiškas pasirinkimas į S. Vettlio komandos kolegos vietą.
V. Bottas įrodė, kad jis yra labai greitas kvalifikacijose ir sugeba stabiliai uždirbinėti nemažai taškų. Paskutiniais metais „Ferrari“ niekaip nepavyksta pakovoti dėl Konstruktorių taurės, kadangi vienas iš pilotų uždirbdavo gerokai mažiau taškų už kitą, kai tuo tarpo „Mercedes“ ir „Red Bull“ komandose abu pilotai uždirbdavo po daugmaž vienodai taškų.
„Ferrari“ šiuo metu jau turi pasaulio čempioną ir komandos lyderį – Sebastianą Vettelį. V. Bottas yra pakankamai stiprus, kad galėtų spausti vokietį per lenktynes ir neleisti jam užmigti ant laurų. „Ferrari“ yra patenkinta bendradarbiavimu su S. Vetteliu, kuris labai puikiai įsiliejo į italų komandą, bet jie nori, kad jam komandoje nebūtų itin komfortiška ir jis nejaustų jo pozicijų nepajudinamų. Kartu Valtteri galės daug ko išmokti iš Sebastiano ir vėliau pats kovoti dėl pasaulio čempiono titulo.
Tokia rokiruote, beje, iššauktų kitus persistūmdymus F-1 pilotų rinkoje, kuris gali prasidėti jau vasaros atostogų metu. Kaip įprasta, bene svarbiausią vaidmenį šiuose perėjimuose vaidins pinigai.
Alternatyviu variantu „Ferrari“ komandai galėtų būti vienerių metų sutarties pasirašymas su Nico Hulkenbergu, kad V. Bottą 2017 metais nupirkti už kur kas mažesnius pinigus. Kita variantas galėtų būti Danielis Ricciardo, tačiau „Red Bull“ užblokuos tokį perėjimą.
„Corriere della Sera“ rašo, kad į V. Botto vietą „Williams“ komandoje ateis Felipe Nasras, kurio rėmėjas „Banco do Brazil“ komandai už jį per metus sutinka mokėti po 18 mln. eurų. Alternatyviu variantu „Williams“ komandai galėtų būti kurio nors garsaus piloto pakvietimas. Prie britų komandos vairo labai tiktų taip pat britas Jensonas Buttonas, kuris neseniai paneigė Rono Denniso žodžius, kad jis turi sutartį su „McLaren“ ateičiai.
Pasaulio čempiono atėjimas leistų „Williams“ komandai peržiūrėti keletą svarbių kontraktų su rėmėjais, nes J. Buttono atėjimas labai nudžiugintų tokius rėmėjus kaip „Martini“ ir „Unilever“. Nors Jensono karjera, kuriam jau 35 metai, artėja į pabaigą, jis dabar visai gerai atrodo Fernando Alonso fone ir važiavo lygiomis su Lewisu Hamiltonu, kai pastarasis buvo „McLaren“ komandoje.
Nasro ir Buttono pakvietimas vietoje Botto ir Massos – yra labai geras variantas „Williams“ komandai. Komanda gautų jaunystę bei patirtį ir smarkiai padidins komandos biudžeto įplaukas. Be to, J. Buttonas užtikrintų ne ką mažesnį greitį ir patirtį nei F. Massa, tačiau už mažesnę kainą. Bet kokiu atveju, tai būtų naudinga „Williams“.
N. Hulkenbergas kol kas domina žemesnį rangą užimančias komandas. „Force India“ labai norėtų jį išsaugoti, bet kartu ir „Haas“ domisi jo paslaugomis, o su „top“ komandomis Nico kol kas neranda bendros kalbos. Jo pasirodymų analizė, kurią šiuo metu atlieka „Williams“, rodo, kad N. Hulkenbergas kartais būna labai greitas, tačiau jis vis dėlto nusileidžia V. Botto bei D. Ricciardo lygiui. Esminis faktorius čia yra stabilumas. Pilotas privalo sugebėti mokėti surinkti į vieną visus geriausius sektorių laikus kvalifikacijoje ir dar daryti nuolat, neleidžiant sau „nesėkmingų dienų“.
Vasaros mėnesiais mes kur kas įdėmiau turėsime stebėti galimas pilotų rokiruotes, nes jau dabar komandos ir lenktynininkai pradeda galvoti apie kontraktus 2016 metams“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983