FIA sprendimas įdiegti papildomą vairuotojo galvos apsaugos sistemą iššaukė nevienareikšmišką reakciją, tačiau nuo 2018 metų „Halo“ tampa privaloma. „Mercedes“ komandos technikos direktorius Jamesas Allisonas papasakojo, su kokiais sunkumais susiduria inžinieriai integruodami šią apsaugą į bolidą.
Jamesas Allisonas: „Halo“ įdiegimas tapo rimta problema. Darbas pasirodė esąs ne iš paprasčiausių, kadangi mums reikėjo ant mašinos pastatyti titano įrenginį, sveriantį keletą kilogramų, o kartu reikėjo išsaugoti bendrą bolido masę žemiau ribinio skaičiaus.
Problema buvo ta, kad „Halo“ turi išlaikyti labai rimtas apkrovas. Mus teko sustiprinti važiuoklę, kad „Halo“ išlaikytų dviaukščio Londono autobuso svorį. Tik jeigu galvos apsauga išlaiko tokias apkrovas, ji gali apsaugoti piloto galvą.
Vamzdžiai, iš kurių padaryta galvos apsauga, pasižymi labai bloga aerodinamika, todėl mums leista modifikuoti „Halo“. Tai prives prie to, kad kiekvienos komandos „Halo“ sistema skirsis. Mums ant jos leista montuoti aerodinaminius elementus, tai leis sumažinti negatyvų efektą, kai „Halo“ įtakoja mašinos aerodinamiką.
Mes siekiame to, kad oro srautas, perėjęs per „Halo“, neturėtų įtakos variklio ir galinio sparno darbo efektyvumui“.
[youtube id=er71vu14PAI]
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |