Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) prezidentas Jeanas Todtas pareiškė, kad kuriant naujas variklių taisykles, kurios įsigaliojo nuo 2014 m., buvo padaryta ne viena klaida.
Manoma, kad naujieji V6 tipo motorai juos perkančioms komandoms kainuoja apie 21 mln. JAV dolerių. Viena iš jų gamintojų „
Ferrari“ vetavo pasiūlymą sumažinti jėgainių kainą iki 14 milijonų. Tuo tarpu „Mercedes“ atstovai prasitarė, kad net ir pardavinėdami už dabartinę kainą vokiečių gamintojas praranda nemažą sumą pinigų.
„Nebuvo nustatytas joks limitas. Tai buvo klaida“, – teigė FIA prezidentas J. Todtas.
„Tai nereiškia, jog būtume sutikę su gamybos išlaidų limitu. Mes buvome pateikę 6 metų trukmės planą, tačiau niekas su juo nesutiko. Štai kodėl ieškome būdų, kurie padėtų sumažinti išlaidas.“
J. Todto teigimu, FIA padarė klaidą nenurodydama taisyklėse minimalaus komandų skaičiaus, kurioms gamintojas privalo tiekti savo variklius.
„Tai turėtų būti taisyklėse, bet nėra. Dabartinėse taisyklėse yra nurodytas maksimalus komandų skaičius, kurioms galima tiekti variklius. Taigi, turime maksimalų (3), tačiau minimalaus skaičiaus nėra.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).