Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Prisiminti



Tapk mūsų fanu Facebook!

Sekite mus Twitter!
2016 rezultatas:

1 N. Rosbergas 385
2 L. Hamiltonas 380
3 D. Ricciardo 256
4 S. Vettelis 212
5 M. Verstappenas 204
6 K. Raikkonenas 186
7 S. Perezas 101
8 V. Bottas 85
9 N. Hulkenbergas 72
10 F. Alonso 54
11 F. Massa 53
12 C. Sainzas 46
13 R. Grosjeanas 29
14 D. Kvyatas 25
15 J. Buttonas 21
16 K. Magnussenas 7
17 F. Nasras 2
18 J. Palmeris 1
19 P. Wehrleinas 1
20 S. Vandoorne'as 1
21 E. Gutierrezas 0
22 M. Ericssonas 0
23 E. Oconas 0
24 R. Haryanto 0
2016 rezultatas:

1 Mercedes 765
2 Red Bull 468
3 Ferrari 398
4 Force India 173
5 Williams 138
6 McLaren 76
7 Toro Rosso 63
8 Haas 29
9 Renault 8
10 Sauber 2
11 Manor 1
Iki Australijos GP liko 66 d. 3 h 45 min.
2017 m. sausio 19 d., 02:14






Japonijos GP
„Suzuka", Suzuka

Trasos rato įveikimas su Eddie Irvine'u:

„Prieš pirmąjį posūkį trasa eina kiek žemyn. Čia stabdymas nėra smarkus, tačiau trečia pavara įveikiamo posūkio vidurinioji dalis yra sudėtinga, nes labai slysta bolidas. Išvažiuojant iš šio posūkio jungiama ketvirtoji pavara ir privažiuojami garsieji S-ai. Iš pradžių sukama į kairę, vėliau staigiai į dešinę, čia beveik nestabdoma, tiesiog kiek atleidžiamas akceleratorius."

„Ir toliau važiuojama ketvirta pavara, vėl sukama į kairę ir įjungus trečią pavarą sukama į dešinę. Čia labai slysta bolidos galas. Nuo čia įsibėgėjama, jungiama ketvirta, penkta, vėliau šešta pavara, tada įveikiamas greitasis kairys Dunlop posūkis, vedantis į dvigubą Degner posūkį. Pirmoji Degner dalis lietaus metu yra labai klastinga, antroji dalis įveikiama antra pavara. Labai svarbus yra tikslus išvažiavimas iš šio posūkio."

„Toliau važiuojama po tiltu, jungiama trečia, ketvirta, penkta pavara ir privažiuojamas Hairpin posūkis, prieš kurį stabdymas labai smarkus. Yra du būdai įveikti šį posūkį - važiuoti smailia trajektorija įjungus antrą pavarą, arba posūkio pradžioje įjungti pirmą, tada greit perjungti antrą ir važiuoti lanku. Toliau vėl bolidas įsibėgėja, nuo antros pavaros pereinama prie šeštos ir privažiuojamas puikus Spoon posūkis. Pirmoji Spoon dalis įveikiama ketvirta pavara, o antroji dalis trečia."

„Šiame posūkyje taip pat labai slysta bolido galas, tačiau pačioje Spoon dalies pabaigoje slydimo nebėra. Išvažiavus iš šio posūkio vėl įsibėgėjama, važiuojant šešta pavara priartėjama prie 130R posūkio, šiame posūkyje beveik nestabdoma, tiesiog kiek atleidžiamas akceleratorius. Įveikus 130R posūkį akceleratorius vėl pilnai nuspaudžiamas ir tiesiosios gale labai smarkiai stabdoma prieš kvailoką Casio Triangle apendiksą. Tiesa, šiame posūkyje galima išlošti daug laiko, tačiau lygiai taip nesudėtinga ir prarasti. Iš čia išvažiuojama į starto-finišo tiesiąją. Finišo linija kertama važiuojant penkta pavara.“

Nugalėtojai:

1990: N. Piquet „Benetton”

1991: G. Bergeris „McLaren”

1992: R. Patrese „Williams”

1993: A. Senna „McLaren”

1994: D. Hillas „Williams”

1995: M. Schumacheris „Benetton”

1996: D. Hillas „Williams”

1997: M. Schumacheris „Ferrari”

1998: M. Hakkinenas „McLaren”

1999: M. Hakkinenas „McLaren”

2000: M. Schumacheris „Ferrari”

2001: M. Schumacheris „Ferrari”

2002: M. Schumacheris „Ferrari”

2003: R. Barrichello „Ferrari”

2004: M. Schumacheris „Ferrari”

2005: K. Raikkonenas „McLaren"

2006: F. Alonso „Renault"

2009: S. Vettelis „Red Bull"

2010: S. Vettelis „Red Bull"

2011: J. Buttonas „McLaren"

2012: S. Vettelis „Red Bull"

2013: S. Vettelis „Red Bull"

2014: L. Hamiltonas „Mercedes"

2015: L. Hamiltonas „Mercedes"

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: First, 5, Hairpin, 130R, Casio Triangle

Daugiausia lenkimų užfiksuota: Casio Triangle



Šią trasą suprojektavo olandas Johnas Hugenholzas. Pradžioje Suzuka buvo „Honda” kompanijos bandymų trasa. Ji yra apie 45 km nuo Nagoya miesto, kuriame yra kompanijos pagrindinė būstinė.

1963-69-ais metais čia vyko vietinės reikšmės lenktynės. 1971-75-ais Suzukoje vyko „Formulės-2”, o 1976 ir 1977-ais čia vyko pirmosios „Formulės-1” lenktynes. Vėliau „Grand Prix” teisę turėjo „Mount Fuji” trasa, o 1987-ais F-1 vėl grižo į Suzuką.

Suzuka yra retos „aštuoniukės” formos trasa. Suzuka dažnai menama dėl joje vykusių dramatiškų ir įspūdingų kovų bei momentų: Nigelo Mansello avarija 1987-ųjų kvalifikaciniame važiavime, Ayrtono Senna’os ir Alaino Prosto susidurimai 1989 ir 1990-ais metais, Michaelio Schumacherio padangos sprogimas 1998-ais...

Dabar trasoje vyksta daug įvairiausio rango šalies ir tarptautinės klasės lenktynių. Suzuka turi puikią infrastruktūrą, čia visada vyksta įdomios lenktynės. Na o „Formulės-1” gerbėjams tai dažniausiai yra sezono pabaigos „Grand Prix”, kuris yra labai laukiamas ir su liūdesiu palydimas.

Adresas:

Suzuka International Racing Course

7992 Ino-Cho

Suzuka-shi

Mie-ken 510-0295

Japan

Tel: (+81) 593701465

Fax: (+81) 593701818

http://www.suzukacircuit.com

Bilietai į Japonijos GP



Trasos ilgis
5,807 km

Ratų skaičius
53

Lenktynių distancija
307,573 km
Ar pavyks Rosbergui čempionate įveikti Hamiltoną?

Taip 53%
Ne 47%
Viso balsų 659

El. pašto adresas:
@f-1.lt
Slaptažodis:




Dar neturi el. pašto
@f-1.lt?
Registruokis!
© 1996-2016 F-1.LT Rašykite el. paštu [email protected]
Privatumo politika