K. Vasiliauskas: lenktyniausiu Moncoje

K. Vasiliauskas: lenktyniausiu Moncoje
logo 2010 Gegužės 05 d. 17:25, Formula Two
Tradiciškai pateikiame Kazimiero Vasiliausko įspūdžius iš „Formulės-2“ varžybų. Šį kartą – lietuvio pasakojimas iš varžybų Maroke bei artimiausios ateities planai.
Galerija: K. Vasiliauskas F-2 etape Maroke
Šį savaitgalį, balandžio 30-gegužės 2 dienomis, vyko antrasis „Formulės-2“ etapas Marakešo trasoje, Maroke. Pirmą karta teko dalyvauti gatvės trasos varžybose.
Penktadienį, pirmoje treniruotėje, užėmiau trečiąją vietą. Visos treniruotės metu koncentravausi į posūkio išvažiavimą, nes po daugumos posūkių sekė ilgos tiesiosios, net iki 1,5 km. Trasa buvo labai nešvari , todėl sportininkai gerino rato įveikimo tempą labai sparčiai.
Prieš antrąją treniruotę nedarėme jokių didelių pakeitimų, nes trasos sąlygos gerėjo ne valandomis, o minutėmis. Pirmuosius tris ratus stebėjau trasos pasikeitimus, ieškojau geriausio sukibimo vietų. Ketvirtame rate rekordišku tempu įveikiau pirmąjį ir antrąjį trasos sektorius, tačiau trečiajame sektoriuje, prieš paskutiniame „S“ formos posūkyje, kuris įveikiamas 150 km/h greičiu, trečia pavara, posūkio išėjime stipriai trenkiausi į sieną. Šis incidentas įvyko dėl dviejų priežasčių: iš priekinio dešinio amortizatoriaus išbėgo tepalas ir nesitikėdamas kitokios automobilio reakcijos paslydau galiniais ratais ir trenkiausi į sieną. Dėl šios avarijos praleidau beveik visą antrąją treniruotę ir pirmąją kvalifikaciją, o mechanikai turėjo sparčiai darbuotis, kad paruoštų formulę pirmosioms šeštadienio lenktynėms.
Pirmose lenktynėse startavau iš techninio aptarnavimo zonos. Dėl kitų sportininkų incidentų trasoje pasirodė saugos automobilis ir aš prisijungiau prie rikiuotės. Pasitraukus saugos automobiliui nedelsiau ir iš karto pradėjau atakuoti savo priešininkus. Visi mano atlikti lenkimai buvo apgalvoti ir varžybų metu nei karto nerizikavau, nes mano tikslas buvo pasiruošti antrajai kvalifikacijai, kuri turėjo vykti kelios valandos po varžybų, todėl turėjau saugoti formulę. Varžybų viduryje buvau pakilęs į aštuntąją vietą ir sparčiai vijausi priekyje esančius sportininkus, tačiau paskutiniajame posūkyje į mane trenkėsi Kowalska ir aš vėl nukritau į rikiuotės galą. Džiaugiuosi tuo, kad nepaisant aplinkybių sugebėjau finišuoti pirmajame dešimtuke ir uždirbau vieną tašką. Ypač svarbu prisiminti, kad sezono pabaigoje kiekvienas taškas gali virsti aukso vertės.
Antroji kvalifikacija buvo kur kas sėkmingesnė. Joje užėmiau penktąją starto poziciją. Užsidėjęs naujas padangas gavau tris „boost“ , kurie suteikia netgi visos sekundės persvarą šioje trasoje. Deja, „boost“ išnaudojau jau antrame rate .Šį sprendimą priėmiau dėl didelio trasos užimtumo, tačiau kvalifikacijos pabaigoje trasa atsilaisvino ir man pavyko pagerinti savo laiką nenaudojant „boost“ . Taigi, mano kvalifikacijos laikas galėjo būti bene sekunde geresnis ir galėjau pelnyti antrąją starto poziciją. Šiais metais „Avon“ padangos turi geriausią sukibimą ne pirmuosius tris ratus, bet net iki šešių ratų. Pats padangų sukibimo pikas yra kažkur ketvirtame rate.
Antrosiose lenktynėse startavau iš penktosios pozicijos ir po starto joje išlikau. Po grandiozinio incidento į trasą jau pirmajame rate išvažiavo saugos automobilis. Pasitraukus saugos automobiliui pajutau, kad perkaito mano stabdžiai. Taip atsitiko, nes oro temperatūra siekė 37 laipsnius šilumos, važiavau paskui kitus sportininkus, todėl stabdžiams teko tik karštas oro srautas. Nepaisant šios problemos stengiausi palaikyti lyderių tempą ir viename iš posūkių aplekiau Willą Brattą. Po kelių ratų jis kontratakavo ir jo manevras pavyko, aišku, nesigyniau iš paskutiniųjų dėl stabdžių problemos. Lenktynes baigiau ketvirtoje vietoje, nes paskutiniuosiuose ratuose man poziciją padovanojo danas Jokinenas, kuris dėl savo klaidos trenkėsi į sieną.
Šis savaitgalis buvo kupinas problemų. Penktadienį amortizatoriaus gedimas, šeštadienį kito sportininko sukelta avarija ir sekmadienio stabdžių gedimas. Bendroje įskaitoje likau šeštoje vietoje. Aišku mano tikslas laimėti čempionatą, tačiau šiuo metu turiu gan didelį taškų deficitą. Tai nereiškia, kad nuleidžiu rankas. Priešingai. Kovosiu ir stengsiuosi toliau, nes priešaky dar 7 etapai ir šį savaitgalį vėl pajutau, kad esu greitas, bet dėl prastai susiklosčiusių aplinkybių nebuvau ten kur manau galėjau būti – pačiame priekyje. Gera žinia ta, kad dalyvausiu beveik už mėnesio vykstančiose varžybose Moncos trasoje, Italijoje. Toliau, padedamas savo vadybininku, tėvų, trenerių tikiuosi, kad tinkamai pasiruošiu ateinančioms varžyboms ir rasiu trūkstamą biudžetą likusiam sezonui.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983