Po Bahreino GP lenktynių „Formulės-1“ avilys tiesiog dūzgė nuo pasipiktinimo varžybų nuobodumu. Ką komandos nuveikė po to, per jau praėjusias beveik dvi savaites?
Tinklaraštininko Jameso Alleno duomenimis, ekipos ir funkcionieriai tarpusavyje apsvarstė kelis galimus lenktynių paįvairinimo scenarijus, tačiau dėl konkrečių veiksmų bent kol kas nesusitarė.
Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) specialistas Charlie Whitingas pasiūlė varžybose naudoti dar labiau – trimis žingsniais pagal minkštumą vietoje dabartinių dviejų – besiskiriančias padangų rūšis. Tokiu būdu komandoms būtų sunku priversti veikti bolidus su abiejų tipų ratais. Vis dėlto, abejojama, ar tam pritartų „Bridgestone“, nes šios kompanijos produkcija tuomet gali būti pradėta minėti blogu vardu.
Kitas aptartas scenarijus – variklių sūkių ribotuvo nustatymas 17 000 aps./min. Iki dabartinės ribos, 18 000 aps./min., motorams būtų leidžiama suktis tik nustatytą laiko kiekį varžybų metu. Lenktynininkas galėtų pasinaudoti šiuo rezervu lenkimams arba gynybai.
Pasiūlytas ir prieštaringų nuomonių galintis susilaukti viršsvorio lyderiams sprendimas. Jameso Alleno teigimu, „
McLaren“ komanda iškėlė idėją kvalifikacijoje čempionate pirmaujančių pilotų bolidams skirti papildomo balasto, taip sujaukiant rikiuotę lenktynėms ir padidinant lenkimų tikimybę.
Tvirtinama, kad vyko diskusijos ir dėl dviejų privalomų sustojimų varžybose įvedimo, tačiau inžinieriai tokią galimybę įvertino skeptiškai – jų nuomone, tai neturėtų žymios įtakos lenktynių įdomumui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).