Ko galima tikėtis 2015 metais?

Ko galima tikėtis 2015 metais?
logo 2014 Lapkričio 25 d. 06:55, Pirelli
Praėjęs sezonas susiklostė taip, kaip daugelis ir nuspėjo dar per 2014 m. žiemos testus – „Mercedes“ iškovojo Konstruktorių taurę, o dėl čempiono titulo kovojo du šios komandos pilotai – Lewisas Hamiltonas bei Nico Rosbergas.
Britų žurnalistas Jamesas Allenas svarstė, koks galėtų būti jėgų išsidėstymas ateinančiųjų metų sezone.
Komandos
„Mercedes“. Ši komanda išsaugos pranašumą, bent jau kito sezono pradžioje. Sklinda gandai, kad kitų metų hibridinė jėgainė bus dar 40 AG galingesnė, o jų pagrindiniai konkurentai dar tik sprendžia pereinamojo laikotarpio užduotis.
„Ferrari“. Labai didelės permainos įneš į šios komandos veiklą dar daugiau destrukcijos artimiausioje perspektyvoje. Naujas komandos vadovas Maurizio Arrivabene daugelį metų dirbo kontaktuodamas su italų ekipa būdamas „Philip Morris“ viceprezidentu marketingui, bet jis neturi jokios vadovavimo „Formulės-1“ komandai patirties. Beje, jo parašas stovi po nauju kontraktu su Sebastianu Vetteliu. „Ferrari“ nusileidžia kitiems savo hibridinės jėgainės efektyvumu, nors yra šiokio tokio optimizmo dėl naujos važiuoklės, kurią komanda sukūrė vadovaujant Jamesui Ellisonui.
„Red Bull“. Šiai komandai surištos rankos dėl „Renault“ variklių sistemos ir įtemptos situacijos derybose dėl variklių tobulinimo sezono metu. Tokia situacijai šiai komandai nieko gero nežada. „Mercedes“ nenusileidžia šiose derybose, todėl jėgų išsidėstymas 2015 m. beveik nepasikeis, o štai 2016 metais jau gali būti visko. Komandoje vyksta technikos departamento restruktūrizacija po Adriano Newey sprendimo pasitraukti nuo aktyvaus darbo, tiesiogiai susijusio su naujojo bolido kūrimu, o tai neigiamai paveiks komandą.
„McLaren“. Komanda atnaujino bendradarbiavimą su „Honda“ koncernu. Japonų kompanija labai sėkmingai jau dalyvavo F-1 čempionatuose devintajame dešimtmetyje, bet turėjo ir nesėkmingų sezonų. Kokioje „sportinėje“ formoje bus „Honda“ kitais metais? Apie jų jėgainės pajėgumą sklando labai daug kalbų, o per dabar vykstančius testus Abu Dabyje mes jau gausime kažkokią pirminę informaciją. „Honda“, kurdama naują jėgos agregatą, turi šiokį tokį pranašumą, kadangi jie tiksliai žino, kokių techninių parametrų reikia pasiekti, bet jų technologija yra maždaug dviem metais senesnė nei turi dabar pirmaujančios komandos.
„Williams“. Atrodo, kad ši komanda turi daugiausiai šansų įtvirtinti savo progresą ir žengti dar vieną žingsnį į priekį. Šiemet komanda gaus solidžius prizinius pinigus už 3 vietą Konstruktorių įskaitoje ir labai rimtus naujų rėmėjų pinigus, apie kuriuos mes išgirsime per artimiausias savaites. Ši komanda naudoja „Mercedes“ jėgaines ir gali sukurti labai konkurencingą bolidą, bet ar to užteks, norint laimėti lenktynes? Jie labai gerai lenktyniavo Abu Dabyje, nusileisdami „Mercedes“ tik trečiajame sektoriuje, kur viską lemia mašinos galo prispaudžiamoji jėga.
Lenktynininkai
Turint galvoje visus išvardintus faktorius, visai tikėtina, kad 2015 m. titulo regalijas vėl tarpusavyje aiškinsis L. Hamiltonas bei N. Rosbergas. Šiais metais Nico kur kas geriau važiuodavo kvalifikacijose, bet lenktynėse jis nusileisdavo Lewisui greičiu.
N. Rosbergas turėjo patį geriausią savo karjeroje sezoną, bet jam reikia dar kur kas labiau pasitempti norint laimėti prieš L. Hamiltoną. Kartu Lewisas turės naują kozirį – ramybę ir tvirtumą po antrojo čempiono titulo. Jei tai jam leis išvengti klaidų ir pasiekti didesnio stabilumo, laimėti prieš jį bus labai nepaprasta. Žinodami kitų čempionų patirtį, mes ne kartą matėme, koks stabilumo ženklas yra du pasaulio čempiono titulai.
Danielis Ricciardo šiame sezone paliko labai gerą įspūdį, jis turi labai milžinišką augimo potencialą. Australo kolega taps Daniilas Kvyatas – labai perspektyvus pilotas, bet labai dažnai turintis problemų su padangų būklės kontrole – daugiau nei kiti vidutiniškai per visus 19 praėjusio čempionato etapų. D. Kvyatui tai bus pagrindine problema 2015 metais, kadangi jo greitis kvalifikacijoje nekelia niekam abejonių.
Fernandas Alonso, jei jis tikrai pereis į „McLaren“, turėtų turėti problemų dėl buvusių santykių su Ronu Dennisu, bet tai yra paskutinis ispano šansas, todėl jis padarys viską, jog jo komanda mestų iššūkį varžovams 2016 metais. Bet reikia atsiminti, kad jis „Ferrari“ praleido 5 metus ir nesugebėjo iškovoti čempiono vardo. Matyt, kažko jiems trūko.
Sebastianui Vetteliui reikėjo naujo iššūkio po keturių čempiono titulo ir jis jį gaus „Ferrari“ komandoje. Ši komanda yra perdėm politizuota, bet jo bendradarbiavimas su Kimiu Raikkonenu bus darnus, produktyvus ir harmoningas. Problema tame, kad paskutinėse šių metų sezono lenktynėse „Ferrari“ „Mercedes“ komandai ties finišu nusileisdavo daugiau nei minute, o tokį atsilikimą per vieną žiemą panaikinti yra neįmanoma.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983