Kokia bus J. Allisono karjeros tąsa?

Kokia bus J. Allisono karjeros tąsa?
logo 2016 Liepos 29 d. 06:55, Ferrari
Kalbos apie „Ferrari“ technikos direktoriaus Jameso Allisono atsistatydinimą sklandė jau seniai, tačiau tikrąsias to priežastis vargu ar kada sužinosime.

Oficialiai yra paskelbta tik tai, kad „tai įvyko abipusiu susitarimu“, nors kartu buvo kalbama, kad po žmonos mirties šių metų kovą, K. Allisonas nutarė sugrįžti į Angliją, nes nori būti arčiau savo vaikų. Tačiau kai kurie ekspertai tvirtina, jog Allisonas buvo elementariausiai atleistas iš darbo.
Apie tai sako ir tas faktas, jog atsistatydinimas įvyko labai netikėtai – dar visai neseniai, birželį J. Allisonas sakė kalbą Turino sporto konferencijoje ir svarstė apie tai, kaip „Ferrari“ F-1 komanda atrodys kitą sezoną, o Vengrijoje Maurizio Arrivabene vis dar neigė kalbas apie Allisono išėjimą.
Vokiečių „Auto Motor und Sport“ pažymi, jog pagal iš „Ferrari“ gautą informaciją, pagrindine Jameso atleidimo priežastimi tapo nesukalbamas ir labai tiesmukiškas Allisono charakteris.
Yra teigima, kad Allisonas visai nesugebėjo surasti bendros kalbos su koncerno prezidentu Sergio Marchionne. Inžinierius koncerno vadovui tiesiai pasakojo apie komandos problemas ir, remdamasis savo 25 metų patirtimi automobilių sporte, atsisakė prisiimti atsakomybę už tai, ko, jo nuomone, italų ekipoje padaryti yra neįmanoma. Iš kitos pusės, dabar „Ferrari“ visas savo nesėkmes galės suversti ant Allisono pečių.
Antra vertus, po J. Allisono išėjimo jau prasidėjo svarstymai, kur jis galėtų tęsti savo karjerą. Jamesas yra labai vertingas ir F-1 aplinkoje gerbiamas specialistas, dirbęs „Benetton“, „Larrousse“, „Renault“, „Lotus“ ir „Ferrari“ komandose.
Labiausiai tikėtini yra trys variantai. Visų pirma, Allisonas galėtų sugrįžti į Enstoną, kur yra ne kartą dirbęs skirtingais metais skirtingose komandose. Dabar „Renault“ ieško galimybės sustiprinti savo konstruktorių štabą ir tokio lygio specialistas leistų šiai gamyklinei komandai žengti didelį žingsnį į priekį.
Antra, Allisonas gali pereiti į „McLaren“. Tokiu atveju ši komanda kiek pakeistų savo struktūrą. Pastaraisiais metais darbas vystant bolidą buvo išskirstytas tarp daugelio specialistų – Gosso, Prodromou, Morriso ir kt. J. Allisonas galėtų vadovauti visai šiai grupei, optimaliai koordinuodamas jų veiksmus. Pagal gandus, Allisonas jau gavo oficialų pasiūlymą iš „McLaren“ vadovybės.
Pagaliau ir trečias, labiausiai netikėtas variantas – perėjimas į „Mercedes“. Nors ši vokiečių komanda dabar turi puikų konstruktorių štabą, tačiau dabartinio ekipos technikos direktoriaus Paddy Lowe sutartis užsibaigia šiais metais ir iki šiol nėra pratęsta. Įdomiausia tokiame variante būtų tai, kad jei Allisonas pakeistų Lowe, pastarasis taptų laisvu specialistu ir beveik neabejojama, kad atsidurtų „Ferrari“ komandoje. O italai, žinoma, su malonumu priims specialistą, kuris žino pačio greičiausio F-1 bolido paslaptis...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983