„
Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo tikisi, kad 2011 metais įteisinti reguliuojamieji galiniai sparnai nepakartos 2009 m. dvigubų difuzorių epopėjos ir taisyklės, reglamentuosiančios jų naudojimą, bus aiškios.
Prieš metus „Ferrari“, kartu su keliomis kitomis ekipomis, protestavo prieš „Brawn“, „Williams“ bei „Toyota“ komandų bolidų galinius difuzorius, nes manė, jog šie pasinaudojo taisyklių spraga. Italas norėtų, kad įteisinant galinių sparnų reguliavimą, dvejopas taisyklių traktavimas nepasikartotų.
„Kalbant apie galinį sparną, manau, pradėsime sezoną visišku aiškumu taisyklėse“, - pareiškė „Ferrari“ atstovas.
„Nesijaudinu dėl to, bet mūsų 2009 m. patirtis dar šviežia.“
Kitame sezone, be naujovės dėl galinių sparnų, vėl bus galima naudoti KERS sistemas. Italų ekipai pakankamai neblogai sekėsi šio įtaiso tobulinimas bei naudojimas. Pakanka prisiminti K. Raikkoneno pergalę Belgijoje, kur jis tik KERS dėka atlaikė visas G. Fisichellos („Force India“) atakas ilgoje
Spa trasos tiesiojoje.
„Pradedame, turėdami rimtą pagrindą“, - aiškino italas.
„Manau, kad praeitais metais, sezono gale, mūsų energijos atstatymo sistema buvo labai pajėgi.“
Priminsime, kad kitąmet bus draudžiami dvigubi difuzoriai, o taip vadinamųjų ortakių vietą užims galinio sparno plokštė, kurią galės reguliuoti pats lenktynininkas. Pilotas galės pasinaudoti reguliavimo pranašumais tik bandant lenkti kitą pilotą, o besiginančiajam tokios galimybės nebus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).