L. Hamiltonas išbandė NASCAR techniką

L. Hamiltonas išbandė NASCAR techniką
logo 2011 Birželio 15 d. 08:49, Image.net
Antradienį Watkins Gleno (JAV) trasoje „McLaren“ F-1 komandos pilotas Lewisas Hamiltonas ir NASCAR lenktynių žvaigždė Tony Stewartas išmėgino vienas kito techniką.
Galerija: L. Hamiltono ir T. Stewarto apsikeitimas technika
Britas vairavo pusantros tonos sveriantį „Chevrolet Impala“. NASCAR automobilis, renginio iniciatorių „Exxon Mobil“ teigimu, yra kiek galingesnis už „Formulės-1“ bolidą – jo galia siekia 850 AG.
„Šiandien jaučiausi kaip vaikas. Gera vėl jaustis vaiku. Tai panašu į laikus, kai lenktyniavau kartais, tai taip linksma“, - po pasivažinėjimo NASCAR technika sakė L. Hamiltonas.
„Nors pilotuoti „Formulės-1“ bolidą taip pat linksma, tačiau ten tokia rimta konkurencija, o šiandien, po tokio sunkaus savaitgalio... Savaitgalio nuotaikomis gyvenau dar šį rytą, tačiau prieš išlipęs iš automobilio aš jau buvau viską pamiršęs“, - džiaugėsi lenktynininkas.
„Kiek žinau, jis (NASCAR automobilis – red. past.) yra tris kartus sunkesnis už „Formulės-1“ bolidą, bet svorio nesijautė. Stabdžiai veikė netikėtai gerai. Tony man nurodė, kur jie paprastai stabdo sausoje trasoje – nemanau, kad stabdžiau gerokai anksčiau, nors važiavau drėgna danga. Stabdžiau anksčiau galvodamas, kad automobilis nesustos, tačiau, tiesą sakant, galėjau stabdyti daug vėliau.“
„Nors per televizorių atrodė, kad aš visą laiką slidinėjau, aš to slydimo automobiliu nejaučiau. Automobilio galas atrodė gana stabilus. Visuose posūkiuose galia ir sukibimas buvo gana geri“, - teigė pilotas.
Galerija: L. Hamiltono ir T. Stewarto apsikeitimas technika
2002 m. ir 2005 m. NASCAR aukščiausios lygos čempionas T. Stewartas, tuo tarpu, vairavo 750 AG galios 2008 m. modelio „McLaren MP4-23“ bolidą, kuriuo Lewisas Hamiltonas tapo „Formulės-1“ čempionu.
„Esu lenktyniavęs „IndyCar“, todėl prispaudžiamoji galia man pažįstama, bet ne tokio lygio. Be to, niekada nebuvau vairavęs („IndyCar“) ne ovale“, - taip pasakoti įspūdžius pradėjo amerikietis, „IndyCar“ serijoje lenktyniavęs 1996-2001 m.
„Manau, kad didžiausią įspūdį padarė stabdžių efektyvumas ir gerumas – kaip vėlai gali stabdyti. Taip ir nepasiekiau viso bolido potencialo stabdymo zonoje, tačiau neįtikėtina, kaip toli gali įvažiuoti į posūkį. Dabar lengva suprasti, kaip šiems vaikinams sunku lenkti, nes nuo to momento, kai atleidi akceleratorių ir nuspaudi stabdžius, iki krypties keitimo yra labai trumpas laiko tarpas.“
„Tai suteikė žymiai geresnį supratimą, kodėl šiems vaikinams taip sunku lenkti vienas kitą bei kokios šio automobilio galimybės. Jame slypi neįtikėtinos technologijos“, - dėstė lenktynininkas.
„Na, manau, kad visų pirma turėčiau numesti bent dešimt kilogramų. Turėčiau sugrįžti į treniruoklių salę. Mano įsivaizduojama (bolido) galimybių riba realybėje tikriausiai yra dar tolimesnė“, - pridūrė jis.
Prieš aštuonerius metus analogiškai „Formulės-1“ ir NASCAR technika susikeitė tuometinis „Williams“ lenktynininkas Juanas Pablo Montoya ir keturiskart amerikietiškų varžybų čempionas Jeffas Gordonas.
Praėjus vos trejiems metams nuo šio linksmo renginio, kolumbietis paliko „Formulę-1“ ir perėjo į NASCAR, kur lenktyniauja iki šiol.
Galerija: L. Hamiltono ir T. Stewarto apsikeitimas technika







Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983