„Lotus“ komanda Vokietijos GP penktadienio treniruotėse išmėgino savąją „Mercedes“ ekipos išrastos ir nuo sezono pradžios naudojamos dvigubos DRS sistemos versiją.
Oras šiuo atveju patenka per viršutinės variklio aušinimo angos šonuose įrengtas papildomas kiaurymes ir toliau nukreipiamas į bolido galą. Kai DRS nėra įjungta, oras išleidžiamas bolido gale, virš difuzoriaus.
Įjungus DRS, oras „Lotus“ bolide, specialistų teigimu, nukreipiamas apipūsti galiniam sparnui ir taip dar labiau sumažinti jo pasipriešinimą tiesiose bei padidinti maksimalų galimą bolido greitį.
Tai kitoks ir paprastesnis sprendimas nei „Mercedes“ automobiliuose, kur oras, kaip manoma, ortakiais keliauja nuo angos priekyje, nosyje, per visą bolido ilgį iki galinio sparno.
„Lotus“ komanda pareiškė likusiuose šio savaitgalio važiavimuose greičiausiai dar nenaudosianti šios sistemos. Labiausiai tikėtina jos debiuto lenktynėse data – po „Formulės-1“ sezono pertraukos rugpjūtį.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).