„
McLaren“ ekipos vadovas Martinas Whitmarshas mano, jog pastaruoju metu išsakyta kritika apie dabartinę F-1 yra per griežta.
Nors „Formulės-1“ lenktynės Kinijoje nestokojo atkaklios kovos ir įvairių lenkimų, kai kurie mano, jog F-1 tapo ne tokia, kokią daugelis nori matyti.
Lyg reaguodama į pasipylusią kritiką, „Pirelli“ nusprendė į Bahreiną, kur vyks kitos F-1 lenktynės, atvežti ne minkštos, o vidutinio kietumo padangas.
Pats M. Whitmarshas nemano, jog „Formulei-1“ reikia didelių pokyčių.
„Mes visada galime padaryti geriau ir man nepatinka tai, jog matau pilotus, kurie važiuoja lėčiau nei galėtų iš tikrųjų. Man ne tokia F-1 patinka“, – kalbėjo „McLaren“ ekipos vadovas.
„Tačiau jei surengtumėte apklausą ir paklaustumėte, kas nugalės kitose lenktynėse, išvystumėte šešis, septynis skirtingus atsakymus. Tai sportui yra gerai.“
„Kadangi aš myliu F-1, prašau, nerašykime kokia bloga šiuo metu yra „Formulė-1“. Sakome kad viskas blogai, tačiau pats šou nėra blogas. Žinoma, mes mielai naudotume ilgiau tarnaujančias padangas, tačiau nieko geriau už tokį šou, kokį pamatėme per pastaruosius kelis metus, neteko matyti per 25 m.“
„Raginu per daug nesiskųsti F-1. Reiškite nepasitenkinimą apie padangas, bet ne apie F-1.“
„
Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris mano, jog dabartinės padangos neleidžia pilotams lenktynių metu pademonstruoti tikrojo savo pajėgumo ir važiuoti maksimaliu greičiu.
„Mus kaltina už išsakytą kritiką, tačiau nemanau, jog visa tai yra gerai pilotams, kurie lenktynėse gali važiuoti tik 70 proc. tempu“, – sakė C. Horneris.
„Jie nori spausti ir lėkti kiek įmanydami. Pilotai nenori važiuoti procentaliai.“
„Red Bull“ ekipos vadovas pripažįsta, jog sukurti geras padangas tiek kvalifikacijai, tiek lenktynėms nėra lengva.
„Svarbu rasti kompromisą tarp įdomios kvalifikacijos ir gerų lenktynių. Kartais sunku pasiekti abu dalykus.“
„Pirelli“ stovykloje – ramios nuotaikos
Dėl padangų kritikuojamos „Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery liko patenkintas praėjusį savaitgalį Kinijoje vykusiomis lenktynėmis ir mano, jog panašių varžybų išvysime ir ateityje.
„Buvo labai gerai, ypač tada, kai vyko kova dėl 2-4 pozicijų“, – pasakojo P. Hemebry.
„Ferrari“ savo taktiką įvykdė idealiai. Fernandas spaudė Michaelio Schumacherio stiliumi – važiavo greitai tada, kada reikėjo ir susikrovė nemažą persvarą.“
„Tačiau kitus skyrė maži laiko skirtumai. Į devynias sekundes tilpo keturi bolidai. Tai tikrai įdomu. Lenktynių pabaigoje pamatėme kaip buvo naudojamos skirtingos taktikos.“
„Mums trūksta tikrai nedaug, kad išvystume daugiau tokių lenktynių. Manau, kad ateityje pamatysime kažką panašaus tikrai ne vieną kartą.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).