„Mercedes“ vyriausiojo stratego Jameso Vowleso teigimu, dėl minkštesnių „Pirelli“ padangų šiemet F-1 lenktynėse turėtume pamatyti daugiau sustojimų ir lenkimų.
Visų sudėčių italų kompanijos padangos šiemet bus minkštesnės. Tai reiškia, kad jos labiau dėvėsis ir atlaikys trumpesnę distanciją.
Pirmą kartą su naujomis, šių metų sezonui skirtomis „Pirelli“ padangomis, komandos galėjo geriau susipažinti pernai Abu Dabyje vykusiuose bandymuose. J. Vowlesas mano, kad dėl jų šiemet trasoje turėtume pamatyti daugiau veiksmo.
„Šių metų sezonui skirtos padangos bus minkštesnės. Tai reiškia, kad jos greičiau nusidėvės, labiau kris rato įveikimo laikai, teks dažniau sustoti techninio aptarnavimo zonoje“, - pasakojo „Mercedes“ specialistas.
„Pernai, pasivijus varžovą, rato įveikimo laikai drastiškai nesumažėdavo. Vietose, kuriose atliekami lenkimai, stabdymo zonose, nebūdavo didelio skirtumo.“
„2018 metais tie skirtumai bus didesni. Tai reiškia, kad turėtume pamatyti daugiau lenkimų. Tik kol kas sunku pasakyti tikslesnį skaičių. Mano nuomone, šiemet pamatysime daugiau sustojimų ir truputi daugiau lenkimų nei pernai.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |