„
Mercedes“ kreipėsi į Tarptautinę automobilių federacija (
FIA) ir išdėstė įtarimus, kad „Renault“ variklių naudotojos pažeidžia motorų reguliavimą apibrėžiančias taisykles. F-1 prižiūrinčios organizacijos teigimu, įtarimai nepasitvirtino.
Vokiečiai federacijos specialistams pateikė prancūzų agregatų skleidžiamo garso analizę, vadovaujantis kurios rezultatais įtarta, kad lenktynininkams atleidus akceleratorių išjungiami ne keturi, o penki iš aštuonių variklio cilindrų.
Tokia taisyklėse uždrausta praktika jos naudotojams suteikti kuro ekonomijos pranašumą bei lengviau kontroliuojamą išmetamųjų dujų srautą bolido gale esančių aerodinamikos elementų apipūtimui.
„Mercedes“ pateiktą medžiagą ir „Renault“ variklių reguliavimo nustatymus išnagrinėjusi FIA nerado įrodymų, kad taisyklės šiuo atveju buvo pažeistos.
Primename, kad
prancūzų motorų naudotojos – „Lotus“ ir „Red Bull“ – pastaruoju metu atvirai reiškė nepasitenkinimą „Mercedes“ komandos išradimu – su DRS susieta ortakių sistema.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).