Vieno iš „
Mercedes“ vadovų Paddy Lowe nežavi pasiūlymai suvienodinti F-1 naudojamų variklių pajėgumą.
Specialisto teigimu „Formulėje-1“ visada buvo taip, jog skyrėsi variklių galia, tad dabar nederėtų keisti taisyklių vien tam, jog kažkas negali konkuruoti.
Tam, kad būtų sumažinti atstumai tarp komandų ir padidinta konkurencija, siūloma padaryti taip, jog galios skirtumas tarp skirtingų variklių būtų iki 2 proc.
„Mercedes“ puikiai išnaudojo nuo 2014 m. įsigaliojusias taisykles ir jau ne pirmus metus gali pasigirti turinti geriausią variklį. Per pastaruosius du metus „
Ferrari“ padarė pažangą ir sumažino atsilikimą nuo varžovų. Kiek prasčiau sekasi kitiems dviems variklių gamintojams: „Renault“ ir „Honda“.
P. Lowe teigimu, įgytas pranašumas variklio srtiyje niekuo nesiskiria nuo įgyto pranašumo naudojant kitą elementą.
„Įsigaliojus dabartinėms taisyklės paaiškėjo įdomus dalykas. Žmonės nenori, kad variklis būtų skiriamasis faktorius“, – kalbėjo „Mercedes“ specialistas.
„Formulės-1“ istorijoje buvo toks laikotarpis, kuomet variklių tobulinimo procesas buvo užšaldytas. Tačiau man tai yra anomalija. Užuomina slypi pavadinime. Neveltui tai vadinama automobilių sportu.“
„Man sunku suprasti kodėl variklis negali būti skiriamasis faktorius. Praeityje ne kartą taip buvo ir mano manymu, taip turėtų būti toliau.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).