„
Ferrari“ technikos direktorius Patas Fry'us pripažino, kad italų komanda turi kur kas gilesnių problemų nei vien šiuo metu dėl pergalių įprastomis sąlygomis nepajėgus kovoti bolidas. Ekipa, specialisto nuomone, turi iš pagrindų keisti savo veiklos procesus.
Prieš dvejus metus iš „
McLaren“ į komandą perėjęs specialistas pažymėjo, kad prastos ekipos formos priežastys slypi jos veiklos trūkumuose visose be išimties srityse – nuo darbo vėjo tunelyje iki automobilio projektavimo.
„Net nenoriu lįsti giliai aiškindamas, kokios tos visos mūsų problemos. Jos ne tik greitesnio bolido kūrime – mums reikia iš pagrindų keisti metodologijas, kurias naudojame pasirinkimų, projektavimo ir gamybos procesuose, kad būtume konkurencingi tolimesnėje ateityje“, – dar Kinijos GP lenktynių savaitgalio metu teigė inžinierius.
„Dirbame visose srityse, ne tik prie to, ką atsivešime į Barseloną (Ispanijos GP – red. past.). Daug dirbame bandydami iš pagrindų pakeisti tai, kaip apskritai veikiame, kad tikrai galėtume žengti žingsnį į priekį ir kovoti su visais likusiais.“
„Didžiausias pajėgumo veiksnys, ką mūsų žmonės jau yra minėję anksčiau, yra aerodinamika. Šioje srityje turime šiek tiek problemų, kurias ir bandome išspręsti. Turime tobulėti visose srityse: nuo to, kaip apskritai valdomas vėjo tunelis, koks pačio vėjo tunelio tikslumas, iki dalių pasirinkimo naudojant simuliacijas procesų. Negalime nieko palikti taip, kaip yra.“
„Tiesą sakant, mes bandome peržiūrėti ir pakeisti mūsų naudojamas metodologijas visuose procesuose, įskaitant ir darbą projektavimo biure, kur vertinamos įvairios dalys, bandoma pagerinti jų patikimumą.“
„Darbas vyksta absoliučiai visuose kompanijos skyriuose, bandant iš pagrindų pakeisti darbo metodologiją ir tuo pačiu bandant tiesiog pagerinti bolidą.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).