„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery yra įsitikinęs tuo, kad naujasis F-1 reglamentas neapsunkins lenkimų ir kovos trasoje…
P. Hembery: „Mes padarėme taip, kad naujųjų padangų paviršius mažiau perkais. Idėja buvo ta, kad pilotas galėtų atakuoti stipriau, norėdamas ką nors aplenkti, taigi, mes turėtumėme sulaukti daugiau lenkimų.
Naujos padangos bus 25 proc. platesnės, todėl nėra abejonių, kad sukibimas su danga padidės – mažiausiai 25 proc., kadangi mes pakeitėme technologijas, kurias naudosime padangose. Buvo iškeltas tikslas, kad dėl naujų padangų ir naujos mašinos, rato įveikimo laikas sutrumpėtų 5 sek. – kaip atskaitos taškas buvo paimtas 2015 m. Barselonos etapas. Manau, kad jau ankstyvojoje šio sezono čempionato stadijoje mes priartėsime prie šio tikslo.
Spėju, kad pilotams bus kur kas sunkiau – jiems naujam sezonui teks gerai ištreniruoti kaklo raumenis. Daugelį posūkių jiems dabar reikės pravažiuoti akseleratorių nuspaudus iki dugno. Mes pradėsime gerinti rato įveikimo rekordus, kurie yra išsilaikę nuo 2003 m., kai „Formulėje“ buvo kuro papildymai ir komandos kur kas laisviau galėjo dirbti su mašinomis. Mes pradėsime mušti rekordus su mašinomis, kurios yra 180 kg sunkesnės nei tų laikų bolidai. Perkrovos posūkiuose padidės 1G – tai labai daug.
Mes manome, kad kai nebus padangų perkaitimo., padangos mažiau dėvėsis. Iš pradžių
FIA mūsų prašė padaryti taip, kad pilotams būtų kur kas sunkiau dirbti su padangomis, o ne didinti posūkių įveikimo greitį, bet mes įvykdėme praktiškai priešingą užduotį – sumažinome padangų dėvėjimąsi dėl mažesnio perkaitimo, tuo suteikdami padangoms daugiau stabilumo.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).