Kanadoje dauguma pilotų lenktynių distanciją nuvažiavo su vienu sustojimu boksuose dėl palyginti labai nedidelio padangų dėvėjimosi.
„Pirelli Motorsport“ vadovas Paulas Hembery paaiškino, kad to priežastimi buvo galinių padangų konstrukcijos pakeitimas.
P. Hembery: „Mes turime būti savikritiški ir pripažinti, kad šiame sezone padangų dėvėjimasis bei jų degradacija smarkiai sumažėjo lyginant su praėjusiųjų metų sezonu, todėl sportininkai su vienu komplektu gali nuvažiuoti kur kas daugiau ratų, maksimaliai išnaudodami padangų potencialią.
Kanadoje beveik visi lenktynes nuvažiavo su vienu ar dviem sustojimais, o prieš mus buvo keliamas uždavinys 2 ar 3 sustojimų boksuose. Priežastis buvo patobulinta galinių padangų konstrukcija, kuri leido visoms komandoms kur kas labiau subalansuoti visų keturių bolido padangų darbą. Rezultatas – su vienu komplektu pilotai gali nuvažiuoti kur kas daugiau ratų“.
P.Hembery pridūrė, kad iš dalies bolidų sustojimų boksuose sumažėjo dėl to, jog mašinų greitis padidėjo kur kas mažiau nei to tikėjosi „Pirelli“, dėl to sumažėjo ir apkrovos padangoms: „po žiemos bandymų ir lenktynių Melburne mes nepamatėme laukto greičių padidėjimo. Jis buvo visai nereikšmingas lyginant su praėjusiais metais ir tai buvo savotišku siurprizu. Pavyzdžiui, jei greitis būtų padidėjęs bent dviem sekundėmis kiekviename rate, apkrovos padangoms būtų gerokai išaugusios, o tai smarkiai padidintų jų dėvėjimąsi ir priverstų keisti strategijas“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).