P. Hembery: teoriškai dviejų sustojimų taktika būtų greitesnė

P. Hembery: teoriškai dviejų sustojimų taktika būtų greitesnė
logo 2016 Gegužės 29 d. 06:50, Pirelli
„Pirelli“ mano, kad dviejų sustojimų taktika per lenktynes Monake duotų nedidelį pranašumą nei stojant tik vieną kartą, bet tokiu atveju padidėja tikimybė pakliūti į bolidų grūstį...
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hemebry: „Kaip jau įprasta Monake mes pamatėme labai įdomią kvalifikaciją – visi puikiai žino, kokia čia yra svarbi starto pozicija, turint galvoje tai, kaip sunku yra aplenkti.
Tradiciškai dauguma Monake stoja tik po vieną kartą. Tačiau teoriškai dabar, atsiradus ultraminkštosioms padangoms, dviejų sustojimų taktika būtų greitesnė. Tačiau teorija ir praktika dažnai skiriasi, todėl bus labai įdomu pažiūrėti, ką pasirinks komandos. Jau ketvirtadienį padangų dėvėjimasis buvo žemas, net ir ultraminkštųjų, o šeštadienį komandos išmoko jas naudoti dar taupiau.
„Pirelli“ strategijų variantai
Teoriškai dviejų sustojimų taktika Monake yra pati greičiausia, tačiau nekreipiant dėmesio į bolidų grūstis bei apsunkintus lenkimus. Todėl praktiškai vieno sustojimo taktika yra kur kas realesnė.
Idealus variantas vieno sustojimo taktikai: startas su ultraminkštosiomis padangomis ir jų pakeitimas į superminkštąsias 18 rate.
Važiuojant su dviem sustojimais, optimaliausia taktika būtų tokia: startas su ultraminkštosiomis, jų pakeitimas vėl į tokias pat 14 rate, o po to – į minkštąsias 28 rate.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983