Pastoras Maldonado 41 rate išvažiavęs iš techninio aptarnavimo zonos „Lotus“ pilotas kliudė „
Sauber“ ekipos piloto Estebano Gutierrezo bolidą ir jį apvertė. Varžybų metu teisėjai venesualiečiui skyrė 10 sek. „stop-go“ baudą. Po lenktynių sportininkas už sukeltą avariją susilaukė papildomų bausmių – buvo skirta 5 starto pozicijų bauda kitoms lenktynėms bei 3 baudos taškai.
Tačiau P. Maldonadas tikino, jog jam yra nelabai aišku, kas įvyko pirmajame posūkyje, ir užsiminė, kad „Sauber“ pilotas galėjo padaryti klaidą įvažiuodamas į šį posūkį.
„Turėsime peržvelgti, kas įvyko. Estebanas buvo išvažiavęs už lenktyninės trajektorijos. Nežinau, galbūt jis pražiopsojo stabdymo tašką. Tuo metu buvau posūkio viduje ir neturėjau kur važiuoti. Sunku suprasti, nes į posūkį įvažiavau tiesiai iš techninio aptarnavimo juostos su šaltomis padangomis," – sakė „Lotus“ pilotas.
„Manau, jog E. Gutierrezui labai nepasisekė. Tačiau yra gerai tai, kad jis iškart po avarijos išlipo iš bolido,“ – teigė lenktynininkas.
[youtube id=ScpZCCkRigo]
Lenktynių incidentas užgožė faktą, kad abu „Lotus“ ekipos bolidai pirmą kartą šiame sezone pasiekė finišą.
„Komandai tai buvo geros lenktynės, nes abu bolidai finišavo. Tai yra labai svarbu, turime pasimokyti iš šių lenktynių ir sunkiai dirbti iki Kinijos GP. Kaip ir tikėjomės, mūsų greitis lenktynėse buvo geresnis nei kvalifikacijoje. Naudojome dviejų sustojimų strategiją, kuri gerai veikė iki incidento su Estebanu,“ – kalbėjo P. Maldonado.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).