P.Symondsas: svarbu ne rekordai, o stabilumas

P.Symondsas: svarbu ne rekordai, o stabilumas
logo 2016 Birželio 29 d. 06:55, Williams/LAT Photographic
2015 metais „Williams“ lenktynininkai dažnai prarasdavo geras pozicijas dėl uždelstų sustojimų boksuose, tačiau komanda padarė išvadas, ėmėsi priemonių ir šiemet tapo pati geriausia pagal bolidų aptarnavimo greitį.
Per visas aštuonias įvykusias lenktynes „Williams“ mechanikai su padangų keitimu tvarkėsi greičiausiai iš visų, o Baku pagerino absoliutų padangų keitimo rekordą, aptarnavę Felipes Massos mašiną per 1,89 sek. Interviu vokiečių „Auto Motor und Sport“ ekipos technikos direktorius Patas Symondsas pakomentavo šią situaciją.
P. Symondsas: Rekordas yra visuomet malonus, bet man yra kur kas svarbiau komandos stabilumas. Beveik nėra jokio skirtumo tarp sustojimų, trunkančių 1,95 ar 2,1 sek, svarbu, kad atlikdami sustojimą, mechanikai neklystų ir neuždelstų ratų keitimo. Baku visi mūsų trys sustojimai buvo tarp keturių pačių greičiausių – ir tai yra labai puiku.
Šiais metais tik du sustojimai nesutilpo į mūsų vidinius normatyvus, bet ir jie užtruko neilgiau kaip tris su dalimis sekundės. Kiekvieną sustojimą mes kruopščiai analizuojame. Dviejų sustojimų, atliktų Kanados GP etape, analizės ataskaita yra net 16 puslapių. Mums čia kiekviena detalė yra svarbi.
Pernai mums labai dažnai užsikirsdavo ratų veržlės dėl skirtingų temperatūros veikiamo metalo plėtimosi parametrų, todėl mes iš naujo perprojektavome visą šį mazgą ir tai leido pasiekti rimtos pažangos. Jūs tikriausiai žinote, kad mes tiekiame kai kurias detales „Manor“ komandai ir jie norėjo naudoti mūsų veržliarakčius, bet mes „pasikuklinome“ ir neišdrįsome jiems pasakyti realios šio instrumento kainos, kadangi kiekvieno iš jų gamyba mums kainuoja apie 60 tūkst. svarų sterlingų.
Kaip dažnai mes treniruojamės atlikti sustojimus? Šiemet mes mažiau treniruojamės nei pernai. Jei kasdien atliksite po 25 bandymus, mechanikai atbuks ir praras koncentraciją ir pradės daryti klaidas per varžybas, vėliau praras pasitikėjimą savimi. Čia reikia optimalaus balanso. Savo bazėje mes turime specialų stendą, kurio pagalba mechanikai imituoja sustojimą du kartus per dieną, be to, specialus instruktorius dirba su kiekvienu mechaniku atskirai. Lenktynių savaitgalių metu autodromuose mes treniruojamės po 10 kartų per dieną“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983