Padangų dėvėjimasis
Baku trasoje pasirodė esąs nedidelis, todėl strategija čia priklausys nuo saugos automobilio išvažiavimų, o „Pirelli“ tikisi, jog dauguma komandų pasirinks vieno sustojimo taktiką.
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery: „Nepakankama darbo patirtis naujoje trasoje ir prastas sukibimas su asfaltu buvo esminiai pirmosios kvalifikacijos Baku faktoriumi. Visose kvalifikacijos dalyse komandų buvo naudojamos tik superminkštosios padangos, tačiau ir pačioms minkščiausioms padangoms ant naujo asfalto trūko sukibimo su danga, nors situacija palaipsniui ir gerėjo.
Azerbaidžane mes pamatėme labai įdomią kvalifikaciją, todėl reikia tikėtis dar įdomesnių lenktynių, kuriose, sprendžiant pagal šeštadieninę GP2 patirtį, labai didelė saugos automobilio išvažiavimo tikimybė.
Jei kalbėti apie strategiją, tai pats akivaizdžiausias variantas – vienas sustojimas, bet komandos gali pasirinkti ir kitą variantą, turint galvoje šio etapo nenuspėjamumą ir dideles galimybes lenkti varžovą“.
„Pirelli“ strategijos variantai
Komandos turi labai mažai informacijos apie Baku trasą, kad būtų galima kalbėti apie pačius optimaliausius strategijos variantus, bet vieno sustojimo variantas turėtų būti pats efektyviausias.
Tokiu atveju yra laukiama, kad pirmojo dešimtuko lenktynininkai, startuosiantys su superminkštosiomis padangomis, prie minkštųjų pereis maždaug 22 rate. Pilotai, kurie startuos su minkštosiomis padangomis, prie superminkštųjų pereiti turėtų 29 rate.
Dviejų sustojimų strategija pagal schemą du kartus superminkštosios ir minkštosios pagal skaičiavimus atrodo kiek lėtesnė, todėl svarbiausia renkantis strategijas galvoje reikia turėti labai didelę saugos automobilio pasirodymo tikimybę.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).