„Pirelli Motorsport“ vadovas Paulas Hembery mano, kad ruošiant rimtus F-1 Techninio reglamento pakeitimus, tarp kurių – didesnės padangos ir didesni greičiai, svarbų vaidmenį suvaidins naujų padangų bandymai. Gamintojas tikisi bandymus 2016 metais tęsti ne mažiau kaip 18 dienų ir net yra pasirengę visai netiekti padangų, jei ši sąlyga nebus išpildyta.
P. Hembery: „Esminis pertvarkos faktorius – labai rimta bandymų programa dalyvaujant paties geriausiems pilotams, kurie taip pat dalyvaus bolidų bandymų programose. Mums reikia būtent „top“ pilotų, tų, kurie važiuoja „ant ribos“, maksimaliai naudoja padangų galimybes. Dabar mes neturime galimybių rengti tokių testų ir tai yra neteisinga. Gaila, bet sprendimo kol kas nėra.
Pirmiausia, mums reikia gerai suprasti, ko iš mūsų norima. Nuskambėjo jau keletas siūlymų, dabar juos reikia apibendrinti galutinai ir bandymų kalendorių 2016 metais adaptuoti naujoms realijoms. Be to, galvoje reikia turėti ir tą faktą, kad nuo 2017 metų reglamentas smarkiai keisis, padangos taps platesnės, turės didesnę prispaudžiamąją jėgą. Naujų faktorių bus gana daug, todėl mums bus labai svarbi komandų parama.
Kiek mus reikia bandymų dienų? Mes norėtume šešių trijų dienų sesijų 2016 metais ir toliau tęsti bandymus per tradicinius žiemos testus 2017 metais. Mums tokių bandymų galimybė yra gyvybiškai svarbi. Mes negalėsime toliau tęsti dalyvavimo pasaulio čempionate, jei mums nebus suteiktos galimybės dirbti savo darbą. Be pilnavertės bandymų programos mes negalėsime pasilikti „Formulės-1“ pasaulio čempionate nuo 2017 metų. O sprendimas turi būti priimtas kuo greičiau“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).