„Pirelli“ prognozuoja vėlyvus sustojimus

„Pirelli“ prognozuoja vėlyvus sustojimus
logo 2011 Liepos 22 d. 22:44, Pirelli
„Pirelli“ specialistų nuomone, Vokietijos GP lenktynėse kai kurios komandos gali pasirinkti labai neįprastą taktiką – paskutinį sustojimą atlikti pačioje varžybų pabaigoje.
Penktadienio treniruočių metu buvo nustatyta, kad bolidas minkštosiomis padangomis ratą įveikia 1,5 sek. greičiau nei kietosiomis. Be to, greitosios padangos, kai kurių ekipų nuomone, gali atlaikyti net 30 ratų distanciją.
Tai reikštų, kad dalis lenktynininkų gali nuspręsti važiuoti dvi ilgas atkarpas minkštosiomis padangomis, o kietųjų užsukti tik likus porai ratų iki finišo. Pastarosiomis, teigiama, galima nuvažiuoti net 100 ratų.
„Prieš lenktynes prognozavome, kad minkštosios padangos tarnaus 20 ratų, tačiau dabar kai kurios komandos kalba apie 30 ratų. Tai reiškia, kad greičiausiai bus vienas ar du sustojimai“, - po penktadienio treniruočių teigė „Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery.
„Viena taktika, kurią iš tiesų norėtume pamatyti, yra bandymas važiuoti minkštosiomis iki pačios pabaigos, ir tuomet, likus trims ar keturiems ratams, nerti į boksus kietųjų“, - prognozavo specialistas.
„Kai kas, tiesa, bandys kiek įmanoma užtęsti pirmąją atkarpą minkštosiomis padangomis, o po to pereis prie kietųjų, taip stodami tik vieną kartą“, - pridūrė jis.
Tiesa, derėtų nepamiršti, kad tokia įdomi taktinė įvairovė galės tapti realybe tik tuo atveju, jei lenktynės vyks sausoje trasoje.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983