„Pirelli“ tvirtina, kad pats greičiausias būdas įveikti rytdienos lenktynes Šanchajuje būtų strategija su trimis sustojimais, iš kurių trijose atkarpose būtų naudojamos minkštosios padangos.
Tačiau padangų gamintojai teigia, kad dauguma komandų vis tik rinksis dviejų sustojimų taktiką.
Paulas Hembery, „Pirelli Motorsport“ vadovas: „Mes laukiame, kad oras rytoj bus toks pats kaip ir šeštadienį, o tai leidžia komandoms naudoti įvairius strategijos variantus su ilgesnėmis atkarpomis su minkštosiomis padangomis. Mes matėme, kad komandos turi skirtingą požiūrį į darbą su padangomis, todėl permainų rytdienos lenktynėse gali būti pačių įvairiausių.
Padangas visi turi vienodas, kiekvienos komandos užduotis yra išnaudoti jas kuo geriausiai, tai ir bus aptarta šiandieniniuose komandų susirinkimuose. Mes spėjame, kad dauguma komandų važiuos su 2 sustojimais, bet
lenktynės Kinijoje jau ne kartą buvo nenuspėjamos“.
„Pirelli“ siūlomi strategijų variantai
Trys sustojimai – pats greičiausias būdas (su vienos sekundės pranašumu) įveikti visus Kinijos GP 56 ratus. Tam reikia startuoti su minkštosiomis padangomis, tokius pat komplektus pasikeisti 10 ir 25 ratuose, o 43 rate pereiti prie vidutinių padangų. Taikant tokią strategiją, išlieka didelė tikimybė patekti į grūstį, bet Šanchajaus trasoje nėra labai sudėtinga lenkti, kaip daugumoje kitų.
Dviejų sustojimų taktika yra labiausiai tikėtina. Optimaliausias variantas būtų startuoti su minkštosiomis padangomis, tokias pat padangas užsidėti 12 rate, o 27 rate pereiti prie vidutinių.
Yra ir teorinė galimybė apsiriboti vienu sustojimu, bet tuomet padangų nusidėvėjimas bus labai didelis. Tam reikėtų startuoti su minkštosiomis padangomis, o 19 rate pereiti prie vidutinių.
[gallery id=1119 rand=rand]
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).