„
Red Bull“ komanda ir šio savaitgalio lenktynėse Bahreine gali naudoti dvi skirtingas bolido išmetimo sistemos versijas, tačiau vėliau turėtų pereiti prie vieningo sprendimo.
Ekipos vadovas Christianas Horneris atskleidė, kad naujausia šios dalies modifikacija, kuria išmetamąsias dujas siekiama panaudoti dugno apipūtimui, netinka Sebastiano Vettelio vairavimo stiliui. Tokios konfigūracijos automobilis kol kas yra gana nervingas ir nestabilus.
Dėl šios priežasties praėjusio savaitgalio lenktynėse Kinijoje „Formulės-1“ čempionas vairavo bolidą su dar žiemos bandymų pradžioje naudota išmetimo sistemos versija, o naujausią modifikaciją savo automobilyje turėjo tik Markas Webberis.
„Sprendimą priimsime per porą artimiausių dienų. Per lenktynes surinkome gerą duomenų imtį tiek važiuojant su nedaug kuro, tiek su sunkiu bolidu ir taip toliau“, – paklaustas, ar bus eksperimentuojama ir Bahreine, atsakė C. Horneris.
„Vargu (ar naudosime skirtingas išmetimo konfigūracijas visą likusį sezoną – red. past.). Būtų idealu apjungti geriausias abiejų sprendimų savybes, būtent tai dabar mums ir yra iššūkis.“
„Kai kurios patobulinto bolido charakteristikos neitin tiko jo (S. Vettelio) vairavimo stiliui – konkrečiai, įvažiavimui į posūkius dideliu greičiu.“
„Sprendimą atsivežti (į Kiniją) du skirtingus bolidus daugiausiai lėmė Adrianas (Newey). Tai buvo techninis sprendimas, siekiant tiesioginiu palyginimu išsiaiškinti geriausią kryptį.“
„Mes tai ir padarėme. Savaitgalis buvo tikrai naudingas. Lenktynininkai neprieštaravo jiems parinktoms kryptims, tad dabar turime labai daug per tris važiavimų dienas surinktos informacijos, kad galėtume išsiaiškinti tolimesnę kryptį.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).