„Red Bull“ toliau ragina lyginti variklius

„Red Bull“ toliau ragina lyginti variklius
logo 2010 Liepos 04 d. 22:13, Red Bull/Getty Images
Kaip tvirtinama, mažesnės galios nei varžovų varikliai „Renault“ motorus naudojanti „Red Bull“ komanda, ir kitais metais negausianti galingųjų „Mercedes-Benz“ produktų, toliau garsiai ragina sulyginti agregatų sukuriamą galią.
Ekipos vadovas Christianas Horneris apie tai po ilgesnės pertraukos prabilo birželio pradžioje, kai tvirtino, kad vokiški varikliai kitus rikiuotėje lenkia apie 30 AG. „Mercedes“ komandai vadovaujantis Rossas Brawnas į tai tuomet atsakė, jog prancūziški motorai turi savų privalumų.
C. Hornerio teigimu, variklių sulyginimo klausimą reikia kuo skubiau spręsti, nes jo aktualumas vis labiau auga – motorų tobulinti negalima, o dėl laisvės vystant bolidus šie pamažu vienodėja.
„Manau, kad pažiūrėję į paprasčiausius tyrimus pasakytume, kad mes galia atsiliekame maždaug trimis procentais – kas greičiausiai yra 30-35 AG. Tai per ratą kainuoja iki keturių dešimtųjų (sekundės dalių – red. past.). Tačiau, kol visų variklių tomis pačiomis sąlygomis neišmėginsime ant stendo ir neatliksime sąžiningo bei tinkamo vertinimo, negalėsime būti tikri“, - šią savaitę pažymėjo „Red Bull“ komandos vadovas.
„Dažnai galima išgirsti Rossą Brawną kalbant apie svorio paskirstymą, svorio centrą, aušinimo efektyvumą ir taip toliau, tačiau kuo daugiau galios sukuri, tuo daugiau karščio sugeneruoji.“
„Reikia bendrai įvertinti visus aspektus. Svarbiausias dalykas yra tai, kad judant į priekį visi bolidai neabejotinai suvienodės, nes šioje srityje taisyklėmis palikta laisvės, todėl varikliai taps svarbesniu faktoriumi“, - prognozavo britas.
„Darosi šiek tiek nuobodu. Taisyklėse nėra nieko, kas apibrėžtų variklių lygumą, ir tai yra problema. Manau, kad pripažįstama, jog skirtumų esti, ir praėjusią žiemą buvo sutarta dėl variklių vertinimo metodo, kuriam pritarė visi gamintojai, tačiau blokavo kai kurios komandos. Taigi, vis dar esame toje pačioje situacijoje.“
„Mercedes“ variklių negaus
C. Horneris teigė esąs patenkintas bendradarbiavimu su „Renault“, tačiau neslėpė, kad esant galimybei perbėgtų į „Mercedes“ stovyklą, kartu pripažindamas, kad toks variantas bent artimiausiu metu nebus prieinamas.
„Kalbant apie tiekimą, esame labai patenkinti dabartiniais santykiais su „Renault“. Jie puikiai su mumis dirba ir mes su „Renault“ palaikome labai gerą partnerystę. Deja, produktas dėl homologacijos yra įšaldytas, o kartu įšaldytas ir jo pajėgumas“, - kalbėjo specialistas.
„Mercedes“ labai aiškiai pasakė, kad kitais metais netieks jokiai papildomai komandai, todėl mes priklausome nuo FIA, komandų ir gamintojų – tik jie gali sukurti sveiką atmosferą. Negerai, kai vienas variklis yra ženkliai geresnis už likusius.“
Galia – absoliučiai svarbiausia variklių charakteristika
Komentuodamas varžovų komentarus apie „Renault“ variklių privalumus – mažesnes degalų sąnaudas, paprastesnį aušinimą – C. Horneris pažymėjo, kad šie atsirado ne iš gero gyvenimo, o dėl šių motorų galios trūkumo.
„Renault“ varikliai yra tvarkingi, geri, kaip ir „Ferrari“. Tačiau manau, kad galia yra toks viską keičiantis faktorius, kuris yra pats svarbiausias – į ją viską iškeistum“, - tvirtino britas.
„Kalbant apie degalų sąnaudas – jei turi mažiau galios, sunaudoji mažiau degalų, sukuri mažiau šilumos. Tačiau turėdamas daugiau galios ir važiuodamas konservatyviai, gali atsidurti tame pačiame taške, tačiau, kai reikia, turi atsargos.“
„Tai absoliučiai svarbiausias faktorius“, - pridūrė jis.
Ar, jūsų nuomone, „Formulėje-1“ tikrai reikia sulyginti variklių galią? Pateikite savo nuomonę F-1.LT apklausoje, kurią rasite viršutiniame dešiniajame puslapio kampe.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983