S. Perezas: F-1 persvara prieš GP2 - gėdinga

S. Perezas: F-1 persvara prieš GP2 - gėdinga
logo 2014 Gegužės 09 d. 22:00, Force India
Force India“ pilotas Sergio Perezas F-1 bolidų persvarą Barselonos (Ispanija) trasoje prieš GP2 techniką pavadino gėdinga.
Šiandien minėtoje trasoje „pole“ iškovojusio GP2 piloto Stephane‘o Richelmi užfiksuotas rezultatas būtų sportininkui garantavęs 17-ą vietą tarp F-1 pilotų.
Prastesni „Formulės-1“ bolidų laikai aiškinami tuo, jog šiemet suprastėjo jų aerodinamika, o ir patys automobiliai tapo sunkesni nei pernai.
Tačiau S. Perezas dėl prastų rezultatų kaltina ne pakitusius bolidus, o šiemet naudojamas „Pirelli“ padangas.
„Problema ta, jog „Pirelli“ mums visiškai nepadeda. Su naujomis padangomis nebegalime spausti tiek kiek norėtume“, – sakė „Force India“ pilotas S. Perezas.
„Palyginus su praėjusių metų bolidais, šiemet mums trūksta prispaudžiamosios jėgos. Šį sezoną taip pat naudojame kietesnes padangas. „Pirelli“ turbūt per stipriai sureagavo į tai, kas nutiko pernai. Pažiūrėjus į mūsų ir GP2 pilotų laikus, viskas atrodo gėdingai. Jie nedaug atsilieka nuo mūsų.“
„Mūsų biudžetas yra aštuonis kartus didesnis nei bet kurios GP2 komandos. Tai, jog esame už juos greitesni tik 1-2 sek. atrodo tikrai gėdingai. Renkant padangas varžyboms „Pirelli“ turėtų būti agresyvesnė. Dabar mūsų laukia nuobodžios lenktynės, kuriose visi važiuos vienas paskui kitą. Tai tikrai ne į gerą šiam sportui.“
„Slidinėjame trasoje, sunkiai randame gerą sukibimą. Visi pilotai skundžiasi, tad tikiuosi, kad „Pirelli“ atkreips į tai dėmesį. Manau, kad F-1 sirgalių laukia nuobodus sekmadienis.“
„Pirelli“: kaltinimai dėl lėtesnių laikų – absurdiški
„Pirelli“ autosporto direktorius Paulas Hembery pareiškė, kad dėl prastesnių rato įveikimo laikų kaltinti šių metų padangas yra absurdiška.
„Mes nesureagavome per stipriai į tai, kas nutiko pernai. Tiesiog šiuos metus pasitikome visiškai kitaip“, – pasakojo „Pirelli“ atstovas P. Hembery.
„Bolidai tapo kitokie, itin dažnai prasisuka galiniai ratai. Nėra taip, jog per vienerius metus galime viską pakeisti. Turėjome kelis bandymus. Kvaila tikėtis, jog pradėjus naudoti visiškai naujus bolidus viskas bus puiku.“
„Jei viską galėtume pakeisti per trumpą laiką ir pasirinkti iš dvylikos skirtingų padangų sudėčių, tokiu atveju būtų galima daug ką nuveikti. Tačiau realybė tokia, kad turime trijų sudėčių padangas ir jos yra naudojamos trasose, kur dangos temperatūra svyruoja nuo 50 iki 15 laispnių šilumos. Tačiau dėl prastesnių rato įveikimo laikų kaltinti padangas yra mažų mažiausiai absurdiška.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983