„Ferrari“ piloto Sebastiano Vettelio teigimu, jis žino, kodėl tam tikrų sudėčių padangos ėmė luptis gabalais bandymų metu. Anot vokiečio, „Ferrari“ varžovės, įvairiai naudodamos padangas, siekė daryti įtaką „Pirelli“ sprendimams.
„Tai, jog po pirmųjų bandymų dienų viena ar kita komanda siekia nukreipti padangų tiekėjo veiksmus jiems palankia kryptimi yra normalu. Mes manome, kad „Pirelli“ puikiai padirbėjo parinkdama padangas“, - sakė S. Vettelis.
Vokietis taip pat nesureikšmino „Mercedes“ bei „Red Bull“ pademonstruoto tempo įveikiant ilgas distancijas. Anot vokiečio, komandos pasiekė gerų rezultatų naudodamos tik vienos sudėties padangas.
„Mūsų varžovės, „Mercedes“ ir „Red Bull“, atlikdamos lenktynių simuliaciją naudojo tik vienos sudėties padangas. Lenktynėse taip elgtis draudžiama. Skirtingų sudėčių padangų naudojimas varžybų metu turi įtakos taktikai bei galutiniam rezultatui.“
„Pirelli“ vadovo Mario Isola teigimu, nors lenktynių simuliacijos ir buvo atliktos naudojant tik vienos sudėties padangas, dauguma komandų ilgas distancijas įveikė ir su kitomis padangomis.
„Ilgas distancijas jie įveikė su skirtingomis padangomis, nes jie nežinojo kokias padangas mes parinksime. Žinoma, komandos galėjo nuspėti koks bus mūsų sprendimas, bet galutinio patvirtinimo bandymų metu nebuvo“, - sakė „Pirelli“ specialistas.
„Taip, šiemet pilotai daugiau praleido laiko su vidutinio kietumo padangomis nei pernai. Bet jie taip pat išmėgino minkštas ir superminkštąsias padangas. Ilgos distancijos buvo įveiktos su visomis padangomis išskyrus hiperminkštąsias.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |