Vakar vykusio naujojo „
Williams FW33“ bolido dažymo stilistikos pristatymo metu, komandos technikos direktorius Samas Michaelas prasitarė, jog jo vadovaujama ekipa ateityje neatsisako minties naudoti smagratinės KERS sistemos.
Tiesa, australas pridūrė, kad pastarasis mechanizmas F-1 automobilyje greičiausiai pasirodys ne šiais, o kitais metais.
Šių metų „Formulės-1“ sezoną „Williams“ komanda naudos baterijomis pagrįstą, kinetinės energijos regeneracijos sistemą (KERS).
Ekipa 2009 m., kitaip nei varžovės, ruošė analogišką įtaisą smagračio pagrindu, tačiau kol kas šios idėjos panaudojimo „Formulėje-1“ yra laikinai atsisakiusi.
„Šiuo metu bolide turime baterijomis pagrįstą KERS sistemą. Visas šis mechanizmas yra sumontuotas po automobilio važiuokle. Taip pasielgti mes nusprendėme dėl aerodinaminių priežasčių“, - teigė S. Michaelas.
„Svarstėme šiemet naudoti smagratinę KERS sistemą. Tačiau atsisakėme šios minties dėl pastarosios komplektacijos dydžio. Tiesa, mes neatmetame galimybės smagratinę KERS sistemą naudoti ateityje. Gali būti, jog šį mechanizmą į savo bolidus montuosime 2012 metais“, - pridūrė australas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).