T. Wolffas: jaudinamės daugiau nei ankstesniais metais

T. Wolffas: jaudinamės daugiau nei ankstesniais metais
logo 2017 Kovo 17 d. 06:50, Daimler
Nežiūrint į kai kuriuos kadrinius praradimus praėjusių metų pabaigoje, „Mercedes“ yra laikoma vienu iš pagrindinių favoritų naujajame sezone, tačiau „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas mano, kad dar anksti kalbėti apie pergales.
Interviu austrų laikraščiui „Kurier“ jis papasakojo apie potencialius varžovus, o taip pat apie tai, ko galima laukti iš naujųjų „Formulės-1“ savininkų.
- Ar šiais metais jūs labiau jaudinatės prieš prasidedant naujam sezonui?
- Žinoma, jaudinamės daugiau nei stabilaus reglamento metais. Kai keičiasi taisyklės, visi įgauna vienodą šansą pasiekti pažangos. Iš kitos pusės, taip pat atsiranda rizika, kad tu tapsi lėtėsnis.
- Šiais metais jūsų komanda kovos dėl pergalių ar bandymų rezultatai suteikia kitokių minčių?
- Visiškai ne, tačiau kol kas apie tai labai anksti kalbėti. „Red Bull“ žada paruošti nemažai naujienų pirmam sezono etapui.
- Ar „Red Bull“ bus pagrindinis jūsų varžovas naujame sezone?
- Ten labai geri specialistai inžineriniame departamente, jie turi reikiamus resursus, kad galėtų sukurti labai greitą mašiną. Be to, po pastarųjų metų sezonų jiems yra ką įrodinėti. Aš taip pat manau, kad ir „Ferrari“ turi labai gerą potencialą.
- Kiek svarbu yra nekreipti dėmesio į varžovus?
- Visiems aišku, kad techninio aptarnavimo juostoje sklando įvairiausių gandų, bet tai – ne faktai. Mes tai vadiname „pašaliniu triukšmu“. Jis negali įtakoti mūsų komandos pajėgumo.
- Kada jūs būsite pilnai įsitikinę, kad „Mercedes“ yra priekyje. Gal po 3-4 etapų?
- Finalinėse sezono lenktynėse Abu Dabyje. Dažniausiai darbas su bolido modernizacija vyksta nuo pirmo etapo iki paskutinio, per tą laiką galima atkovoti iki 2 sekundžių. Šiais metais dėl reglamento pakeitimo pažanga gali būti dar didesnė. Beje, kiekvieną kartą, kai vyksta rimtos permainos reglamente, mums tenka gerokai palaužyti galvas.
- Ką jūs turite galvoje?
- Mes norime pasiekti maksimalaus efektyvumo, o tam reikia pasiekti maksimalaus patikimumo. Tai nepaprasta užduotis.
- Pasikeitė ne tik reglamentas, bet ir „Formulės-1“ savininkai. Kaip „Liberty Media“ pažvelgė į atskiras komandas?
- Su įdomumu. Tai Amerikos sporto industrijos ir televizijos marketingo ekspertai, bet ne „Formulės- 1“. Bet jie tai supranta, todėl yra atviri visoms komandoms.
- Pradinėje analizėje „Liberty Media“ surado keletą problematiškų sričių, jie turi didelę veiksmų laisvę, bet kas „Formulėje-1“ niekada nepasikeis?
- Aš manau, kad yra keletas aspektų, kurie formuoja F-1 esmę: pačios greičiausios ir gražiausios mašinos, o taip pat geriausi lenktynininkai, kurie dalyvauja GP etapuose. Svarbu, kad „Liberty Media“ nekeistų sekmadienio lenktynių formato. Be to, technologijos vaidina didelį vaidmenį. „Formulė-1“ yra pati greičiausia pasaulyje laboratorija su pačiais geriausiais inžinieriais. Mes turime tai išsaugoti.
- Kaip reikėtų žiūrėti „Formulę-1“?
- Dauguma transliacijų turi išlikti nemokomos. „Formulei-1“ nereikėjo pereiti prie nemokamų transliacijų, kad jis netaptų nišiniu sportu. Mes turime būti pasiekiami plačiajai visuomenei ir mąstyti globaliai. Susikoncentruoti vien tiek JAV rinka būtų didelė klaida. Bet kokiu atveju, ten TV rinka veikia visai kitaip.
- Ką jūs turite galvoje?
- Mokama televizija tapo dalimi televizinės kultūros. Daugeliui „Formulės-1“ sirgalių galia siūlyti papildomas pasaugas, kurios gali būti mokamos.
- „Liberty Media“ iš karto panaikino kai kuriuos Bernie Ecclestone draudimus, pavyzdžiui, susijusius su su socialiniais tinklais. Ar tai svarbus žingsnis?
- To negalima ignoruoti, nepriklausomai nuo to, ar tau patinka tai, ar ne. Atkovoti jaunimo auditoriją galima tik skaitmeninių technologijų pagalba, todėl F-1 turi sukurti kitokį balansą ir pertvarkyti mūsų produktą taip, kad būtų išsaugota ir senoji žiūrovų karta, ir tuo pačiu metu pateikti naujus formatus jaunajai kartai.
- Išėjus Nico Rosbergui ir technikos direktoriui Paddy Lowe jums teko ieškoti dviejų esminių figūrų komandai. Ar tai labai apsunkino jūsų tarpusezonį?
- Nico žingsnis užklupo mus netikėtai. Tokius siurprizus labai sunku nuspėti. Žinoma, žiemą mums buvo sunku, bet naujas pilotas duoda naujų galimybių. Kai dėl Nico, tai jam buvo sunku lenktyniauti vienoje komandoje su Lewisu Hamiltonu, ypač sezono pabaigoje.
- Ar dabar komandoje rami atmosfera?
- Taip, bet tik iki to momento, kol pilotai pradės kovoti tarpusavyje.
- Pirmą kartą nuo gamyklinės „Mercedes“ komandos sukūrimo pirmą kartą pas jus nėra vokiečių piloto, Kokį vaidmenį vaidina šis argumentas?
- Koncernui tai nevaidina jokio vaidmens. Mes turime ištikimų sirgalių Vokietijoje. Mes labai ilgai svarstėme šį klausimą. Galų gale, svarbu turėti geriausių pilotų porą, o ne juos rinktis pagal tautybę.
- Jūs su Niki Lauda pratęsėte sutartis su „Mercedes“ iki 2020 metų, ar tai svarbu jums?
- Tai svarbu ekipos darbuotojams stabilumo prasme. Pagrindiniu to stimulu tapo tai, kad mes atitikome „Daimler“ koncerno lūkesčius.
- Po keturių metų „Mercedes“ komandos vadovo poste jūs jau jaučiate pirmuosius nuovargio požymius?
- Taip. Aš turėčiau daugiau dėmesio skirti sau. Tai liečia tiek fizinę formą, tiek ir psichologinį nusiteikimą. Nežinau, ar tai susiję su daugiau darbo, o gal ir dėl amžiaus. Be daugybės kelionių ir lenktynių savaitgalių, aš turiu įprastinį darbo grafiką, kuris prasideda Didžiojoje Britanijoje 8 valandą ryto pirmadienį. Visa tai labai vargina...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983