„Toro Rosso“ ragina leisti laisvai tobulinti variklius

„Toro Rosso“ ragina leisti laisvai tobulinti variklius
logo 2015 Rugpjūčio 08 d. 09:30, Renault Sport F1
Toro Rosso“ ekipos vadovas Franzas Tostas siūlo naikinti variklių tobulinimą apribojančias taisykles. Anot specialisto, taip pasielgus būtų sumažinti skirtumai tarp motorų ir lenktynės taptų įdomesnėmis.
2014 m. pradėjus naudoti naujos kartos hibridinius V6 variklius, pradėta naudoti ir motorų tobulinimo taškų sistema. Pastarosios pagalba siekiama bent dalinai suvaldyti išlaidas, kurios yra skiriamos variklio tobulinimui.
F. Tostas mano, kad minėtoji sistema per daug suvaržo „Ferrari“, „Renault“ ir „Honda, kurie dėl galiojančių taisyklių negali pasivyti čempionate pirmaujančios „Mercedes“.
„Ką žmonės nori matyti? Žmonės nori matyti kovą, lenkimus, skirtingas komandas, kovojančias dėl čempionės titulo“, – sakė F. Tostas.
„Kaip tai galime pasiekti? Tai galima pasiekti tik suvienodinus variklių pajėgumus. Dabar yra viena jėgainė, kuri stipriai lenkia visas kitas. Kadangi galioja variklių tobulinimo taškų sistema, kiti gamintojai negali tobulinti savo motorų taip, kaip galbūt jie norėtų.“
„Jei vienas gamintojas yra stipriai pabėgęs į priekį, o kitiems neleidžiama jo vytis, tokiu atveju mes niekada nepamatysime pajėgumo suvienodinimo. Gaila, nes tada galėtume pamatyti įdomesnes lenktynes. Žmonės tikrai norėtų pamatyti, kaip iki sezono galo likus 2 ar 3 lenktynėms dėl titulo kovoja dvi ar daugiau komandų. Dabar sirgalių susidomėjimas yra sumažėjęs, kadangi daugelis žino galutinius rezultatus lenktynėms dar net neprasidėjus. Mano manymu, variklių tobulinimas neturėtų būti apribotas.“
Tobulinimo taškų sistema nepadeda sutaupyti
F. Tosto teigimu, dabar galiojanti variklių tobulinimo taškų sistema nepadeda gamintojams sumažinti motorų tobulinimui skirtų išlaidų.
„Priežastis, dėl kurios sugalvojome variklio tobulinimo taškų sistemą, budo išlaidų mažinimas. Tačiau gavosi taip, jog procesas tapo brangesnis.“
„Jei esi rikiuotės priekyje, reiškia jau investavai daug pinigų. Tačiau jei nesi rikiuotės priekyje, turi investuoti daug pinigų, o tai padaryti galiojant dabartinėms taisyklėms, tikrai nėra lengva. Esi priverstas ieškoti įvairių būdų. Galų gale viskam išleidžiama itin daug pinigų.“
„Taip, leidus laisvai tobulinti variklius „Mercedes“ persvara galėtų dar labiau padidėti. Tačiau taip būtų sukurtos sąlygos kitiems gamintojams juos pasivyti.“
„Aš asmeniškai norėčiau, kad čempionate būtų naudojamas vienos specifikacijos variklis, bet tokiu atveju prarastume ne vieną gamintoją. O jie yra itin svarbūs šiam čempionatui ir jo įvaizdžiui. Tikiuosi, kad prisijungs daugiau gamintojų. Tačiau turi būti sukurtos sąlygos jiems pasiekti tam tikrą lygį – sumažinti atsilikimą iki kitų gamintojų. Galiojant dabartinėms taisyklėms, to padaryti negalima.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983