V. Bottas: imituoti lenktynių per bandymus visai nereikėjo

V. Bottas: imituoti lenktynių per bandymus visai nereikėjo
logo 2015 Kovo 04 d. 17:55, LAT Photographic
Per žiemos testus Valtteri Bottas prie „Williams“ bolido FW37 vairo nuvažiavo 2255 km ir pagal finalinių bandymų Barselonoje rezultatus užėmė labai aukštą 3 vietą, nusileidęs tik abiems „Mercedes“ lenktyninkams. Suomių piloto nuomone, dauguma šių metų bolidų yra greitesni už pernykščius, bet realiai šį skirtumą lenktynių metu bus labai sunku įžvelgti.
„Per bandymus vieną ar kitą atkarpą mes galime važiuoti greičiau nei per pačias lenktynes, – komentavo V. Bottas. – Įprastinio lenktynių savaitgalio metu vyksta pačios įvairiausios palaikymo varžybos, todėl trasa pasidengia labai skirtingų sudėčių padangų gumos atplaišomis. Per testus mes sukame labai daug ratų, todėl asfalto danga būna labai gera. Todėl labai dažnai mes parodome kur kas geresnius rezultatus, nežiūrint į tai, kad oras būna šaltas. Be to, kai būna šalta, tai ore yra daugiau deguonies ir varikliai veikia kur kas efektyviau; taip pat oras būna tankesnis, o tai padidina bolido prispaudžiamąją jėgą, todėl mašina stabiliau laikosi ant trasos – visi šie faktoriai leidžia padidinti greitį“.
Ir jei abu „Ferrari“ pilotai – Kimis Raikkonenas bei Sebiastianas Vettelis per bandymus bandė imituoti lenktynes, tai nei „Mercedes“, nei „Williams“ pilotai to nedarė ir susikoncentravo ties konkrečiomis užduotimis. V. Bottas paaiškino, su kuo susijęs toks prioritetų pasirinkimas: „Per testus imituoti lenktynių režimo visai nebūtina, jei jūs per bandymus ir taip nuvažiavote pakankamai ilgą distanciją. Juolab, kad pagal savo savybes Barselonos trasa yra visai kitokia nei Melburno Alberto parke ir Malaizijos Sepangas. Mūsų komanda pasiekė labai gerą patikimumo rodiklį, be to labai pagerėjo bolido valdomumas dėl kai kurių techninių naujovių“.
Valtteri taip pat papasakojo savo įspūdžius apie 2015 metų pavyzdžio „Pirelli“ padangų darbą: „Lyginant su praėjusiais metais, naujos padangos kiek mažiau dėvisi, todėl jau Melburne su jomis bus galima nuvažiuoti ilgesnę distanciją. Ir nors padangų sudėtis išliko tokia pati, jų resursą pavyko padidinti dėl kitokios padangos konstrukcijos. Mūsų komanda daug dirbo ties tuo, mes stengėmės iki minimumo sumažinti galinių ratų praslydimą išvažiuojant iš posūkių – tai irgi leidžia pataupyti galines padangas, todėl mes galėsime su vienu komplektu nuvažiuoti daugiau ratų“.
Šiuo metu V. Bottas toliau dirba komandos bazėje Anglijoje, kur intensyviai ruošiasi naujojo sezono startui: „Visos dienos yra įtemptos, dabar aš dirbu su simuliatoriumi, ruošiuosi Australijos bei Malaizijos etapas. Pavyzdžiui, šiandien aš nuvažiavau net 150 ratų. O rytoj laukia naujos užduotys“, – savo bloge rašo V. Bottas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983